TANIO PERFUMY SPRZEDAM!!!!!!!

1. Data: 2003-02-24 19:54:27

Temat: Odp: TANIO PERFUMY SPRZEDAM!!!!!!!
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorki, Red faktycznie ma 90 ml
Ale i tak kosztował 110 zl...
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-02-25 09:39:25

Temat: Re: TANIO PERFUMY SPRZEDAM!!!!!!!
Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

tester moja dorga, tester.
Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:b3dnhe$cq3$1@news.atman.pl...

> Pominąwszy to, ze Hugo Boss Deep Red ma pojemnosc 90 ml, wiec ciekawe co
tak
> naprawde chce ona sprzedac w butelce o pojemnosci 100 ml :)
>
> --
> Lia GG 1516512 ICQ 166035154
> O wszystkim decyduje środowisko. Dlatego anioły fruwające w niebie mają
> piękne skrzydła, natomiast anioły chodzące po ziemi mają piękne nogi.
> http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=s
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-02-25 09:42:01

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" kofeinka " wrote:

> tester moja dorga, tester.

Powiedz mi moja droga, czy ja mam moze mało wyraźny charakter pisma czy też
moze Ty masz problem ze zrozumieniem tego co sie do Ciebie pisze,hm?

1. Data: 2003-02-25 09:51:04

Od: "lalka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kofeinka" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
> tester moja dorga, tester.

Po pierwsz to nie pchli targ i tu sie nie handluja tak jak ty to robisz.
Po drugie informuj ze sprzedajesz testery, bo zawieraja wiecej alkoholu i
tym sie roznia ze sa tansze w produkcji.
Po trzecie z tego co mi wiadomo to deep red w testerze tez jest 90ml.

pozdrawaim lalka

1. Data: 2003-02-25 10:01:41

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lalka" <k...@k...net.pl> wrote
> [...]
> tym sie roznia ze sa tansze w produkcji.
> Po trzecie z tego co mi wiadomo to deep red w testerze tez jest 90ml.

Poza tym testerow sprzedawac nie wolno, z tego, co mi wiadomo.

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

WAZNA SPRAWA!!!!!!!