fryzjer/stylista we Wrocławiu

1. Data: 2003-02-24 18:38:20

Temat: fryzjer/stylista we Wrocławiu
Od: "AgnieszkaF" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Zastanawiam się, czy ktoś mógłby polecić, jakiegoś dobrego fryzjera /
stylistę we Wrocławiu. Generalnie chodzi o kogoś, kto potrafiłby udzielić
porady co do uczesania i dobrze ostrzyc.
dzięki
pozdrawiam
aga

1. Data: 2003-02-25 11:50:14

Temat: Re: fryzjer/stylista we Wrocławiu
Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgnieszkaF" napisał >

> Zastanawiam się, czy ktoś mógłby polecić, jakiegoś dobrego fryzjera /
> stylistę we Wrocławiu. Generalnie chodzi o kogoś, kto potrafiłby udzielić
> porady co do uczesania i dobrze ostrzyc.

Ja regularnie chodze do p. Violetty w salonie VIOLA przy ulicy Świstackiego
18,
tel 341 32 85. Kobieta doradzila mi jak sciac wlosy i jaki zrobic kolorek.
W sumie nie jest tez droga. Za balejaz na włosach po łopatki, sciecie i
mycie zapłaciłam ostatnio 100 zł. Do Violetki trafiłam przez kolezanke i
musze powiedziec, ze jestem bardzo zadowolona jak do tej pory ;)

pozdrowienia
Rybka

TANIO PERFUMY SPRZEDAM!!!!!!!
WAZNA SPRAWA!!!!!!!