Mariza w 3M?

1. Data: 2003-02-24 19:44:32

Temat: Mariza w 3M?
Od: "Beata" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po niejakiej przerwie,
no dooooooooobra...narobilyscie apetytu, legenda jak o wawelskim smoku, to
ja mam pytanie teraz, a co!
Gdzie w Trojmiescie jest do dostania ta Mariza, co to ach i och;-), bo mi
sie wlasnie cud_sciagacz_buziowy, czyli Maybelline Non Stop skonczyl? :-)

pieknie proszem o podpowiedz,

Beata
m...@o...pl

1. Data: 2003-02-24 23:42:58

Temat: Odp: Mariza w 3M?
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś widział Marizę w kiosku w przejściu podziemnym na Żabiance.
Także doszły mnie słuchy o Marizie w kiosku ruchu na peronie SKM w Sopocie.
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-02-25 06:36:32

Temat: Re: Mariza w 3M?
Od: "Beata" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w > Ktoś widział
Marizę w kiosku w przejściu podziemnym na Żabiance.
> Także doszły mnie słuchy o Marizie w kiosku ruchu na peronie SKM w
> [...]
-------------------
Dzieki, zaraz jak mi spadnie goraczka - pobiegne:-)

buzka,
Beata
m...@o...pl

1. Data: 2003-02-25 07:50:10

Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Sopocie.
> -------------------
> Dzieki, zaraz jak mi spadnie goraczka - pobiegne:-)

Mozesz tez zadzwonic do Marizy. Podadza ci, gdzie mozesz kupic ich
kosmetyki. Ja tak zrobilam i dostalam dwa adresy hurtownii w Lodzi. W obydwu
bardzo mile panie powiedzialy, ze nie musze u nich ilosci hurtowych kupowac,
a wybor przynajmniej przeogromny.

1. Data: 2003-02-25 08:51:01

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vei wrote:

> [...]
> bardzo mile panie powiedzialy, ze nie musze u nich ilosci hurtowych kupowac,

No, dziewczyno!
I nie podalas adresow tutaj?!
Wstyd! Prosze sie _natychmiast_ poprawic! ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-02-25 08:59:21

Od: "ohlala" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam, ja może nie z tej bajki, ale co to jest Mariza?

1. Data: 2003-02-25 09:06:47

Od: Seva <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ohlala <m...@o...pl> napisał(a) w wiadomości

Chyba o to chodzi: http://www.mariza.com.pl/DK_fluid_mat.html

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl

1. Data: 2003-02-25 09:26:25

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <k...@p...onet.pl> wrote:
> Ktoś widział Marizę w kiosku w przejściu podziemnym na Żabiance.
> Także doszły mnie słuchy o Marizie w kiosku ruchu na peronie SKM w Sopocie.

Dokladnie :) Ja widzialam. Dla uscislenia, w Sopocie widzialam Oil Free, na
Zabiance - witaminowy.

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-02-25 10:16:32

Od: "Beata" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vei" <a...@g...pl> napisał w wiadomości :
> [...]
obydwu
> bardzo mile panie powiedzialy, ze nie musze u nich ilosci hurtowych

-------------------
Baaaaaaaaaardzo dziekuje...A jak bede musiala kupic cala palete, to sama
otworze kiosk:-))

P.S - Dzwonilam. Nie ma w Trojmiescie hurtowni z Mariza, prowadza rozmowy z
Makro, wiec wtedy bedzie wszedzie, a na razie...

pozdrowienia,
Beata
m...@o...pl

1. Data: 2003-02-25 14:39:47

Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, dziewczyno!
> I nie podalas adresow tutaj?!
> Wstyd! Prosze sie _natychmiast_ poprawic! ;-)
>
> Pozdrawiam
> ISIA

Hurtownie:
1) Alba