THE END

1. Data: 2002-12-21 08:39:17

Temat: THE END
Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Możecie zatrzymać mój licznik antynikotynowy.
Dzisiaj nad ranem zmarł mi ojciec. Pierwszy raz reanimowałam człowieka
(martwego od godziny, jak się później okazało)...

nevermore

2. Data: 2002-12-21 10:47:49

Temat: Re: THE END
Od: "Hilsch" <m...@n...drzewo.af> szukaj wiadomości tego autora

Jestesmy z Toba ...

3. Data: 2002-12-21 10:53:46

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobna sytuacja spotkala mnie w grudniu 1987 roku , tylko moj tata sam
chcial odejsc..i zrobil to...

Przykro mi...............................

Ula

4. Data: 2002-12-21 11:00:41

Od: "Viadro" <un_seen@[NOSPAMEMIL]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

przy tobie jestem

5. Data: 2002-12-21 12:06:33

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> Możecie zatrzymać mój licznik antynikotynowy.
> Dzisiaj nad ranem zmarł mi ojciec. Pierwszy raz reanimowałam człowieka
> (martwego od godziny, jak się później okazało)...

Najzwyczajniej w świecie nie wiem, co napisać. Wiem jedno, jednak wiem też,
że to nie przyniesie Ci ulgi ani nie przywróci pogody ducha... On jest teraz
w lepszym miejscu.
A Ty mocno, mocno się trzymaj. Mocno, Nevermore.

Mocno.

Ania

6. Data: 2002-12-21 12:24:58

Od: Mema <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 21 Dec 2002 09:39:17 +0100 user NEVERMORE napisał(a) newsa
<au19n7$1sm$1@news.onet.pl> a ja na to:

Przykro mi, wyrazy współczucia

mema

7. Data: 2002-12-21 12:38:55

Od: "*szaaa*" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Dzisiaj nad ranem zmarł mi ojciec. Pierwszy raz reanimowałam człowieka
> (martwego od godziny, jak się później okazało)...

Mój zmarł 21 grudnia 77 roku, pogrzeb był w Wigilię...
Przypuszczam, co teraz czujesz, co będziesz czuł.
Nie wiem, czy to pocieszające ale nie jesteś sam w swoim bólu.
Święta nigdy nie będą już takie same...to pewne.

--
*szaaa*

8. Data: 2002-12-21 13:13:46

Temat: Odp: THE END
Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bądź dzielna
Kasiu...

- Melisa -

9. Data: 2002-12-21 13:41:12

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

NEVERMORE:
> Możecie zatrzymać mój licznik antynikotynowy.

Moze i mozemy... a i moze nie mozemy....

> Dzisiaj nad ranem zmarł mi ojciec. Pierwszy raz
> reanimowałam człowieka (martwego od godziny,
> jak się później okazało)...

Roznie bywa. Wypada Ci raczej wspolczuc straty.

A swoja droga zastanawiam sie w jakim celu opublikowalas
te informacje na grupie... czy czytajacy psp to _wlasciwy_
adresat w tym bez watpienia szczegolnym przypadku?
Czy samo zestawienie tych dwoch informacji nie stanowi
czegos co trouci ~trywializmem.

Wybacz, ale stracilas rodzica a kilka godzin pozniej myslisz
juz o jakims _pieprzonym_ liczniku? - nieco dziwne jak dla mnie. :]

Czarek

10. Data: 2002-12-21 13:50:56

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Wirtualne znajomosci, plastykowy ponoc swiat....Czyzby plastykow?

Wiec czemu ogarnela mnie fala smutku?

Lacze sie, Kasiu w nim z toba niewidzialna nicia glebokiego wspolczucia,
ktore z daleka polecialo w Kosmos, aby pomoc ci znalezc ukojenie, pomoc
przejsc te najciezsze pierwsze chwile osamotnienia i znalezc droge do
pogodzenia sie z faktem, ze jestemy smiertelni.

Kaska

"Dopalacze" podczas sesji egzaminacyjnej
Re: Rewelacja!
chat
CHAT!!!
Jak to wygląda - zdrada??