THE END

11. Data: 2002-12-21 14:12:43

Temat: Re: THE END
Od: "Ogryzek" <V...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:au19n7$1sm$1@news.onet.pl...
> Możecie zatrzymać mój licznik antynikotynowy.
> Dzisiaj nad ranem zmarł mi ojciec. Pierwszy raz reanimowałam człowieka
> (martwego od godziny, jak się później okazało)...
>
> nevermore

Przykro mi... :-(
Ale palenie na to nie pomoże.

--
Serdeczne pozdrowienia - Ogryzek.

(Chcąc odpisać na priva, usuń z adresu "VeryBig")

12. Data: 2002-12-21 14:17:00

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:
| NEVERMORE:
|
| Moze i mozemy... a i moze nie mozemy....

Niezwykle "zabawne" Sibi...

[cut]

| A swoja droga zastanawiam sie w jakim celu opublikowalas
| te informacje na grupie... czy czytajacy psp to _wlasciwy_
| adresat w tym bez watpienia szczegolnym przypadku?

No ty z pewnością nie jesteś_właściwym_adresatem ze swoim nie proszonym (a w
tym wypadku szczególnie) przemądrzalstwem.

| Czy samo zestawienie tych dwoch informacji nie stanowi
| czegos co trouci ~trywializmem.

| Wybacz, ale stracilas rodzica a kilka godzin pozniej myslisz
| juz o jakims _pieprzonym_ liczniku? - nieco dziwne jak dla mnie. :]

Tja... bo wzmianka o konieczności zatrzymania licznika to jest wg ciebie
myśl_o liczniku?!

Wytłumaczę ci, skoro (udajesz, że) nie rozumiesz.

Pisząc o konieczności zatrzymania licznika, Kaśka powiedziała, że po długiej
przerwie zapaliła papierosa, czyli że to, co się stało_
b a r d z o_wytrąciło ją z równowagi.

"Licznik"...

| Czarek

Saulo

13. Data: 2002-12-21 15:28:53

Od: "*szaaa*" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> napisał w wiadomości

> Roznie bywa. Wypada Ci raczej wspolczuc straty.
>
> A swoja droga zastanawiam sie w jakim celu opublikowalas
> te informacje na grupie... czy czytajacy psp to _wlasciwy_
> adresat w tym bez watpienia szczegolnym przypadku?

Powiedziała to ludziom bliskim, tak to odebrałam, choć nie znam - jak Ty,
myślę - nadawcy tego komunikatu.

> Wybacz, ale stracilas rodzica a kilka godzin pozniej myslisz
> juz o jakims _pieprzonym_ liczniku? - nieco dziwne jak dla mnie. :]

Ja także, nawet nie znając sprawy zrozumiałam, że wróciła do palenia ...
Ech .....
Dziwię się, że masz takie jednotorowe myślenie skoro to grupa fachowców z
dziedziny psyche...
Nie chcę być złośliwa i powiedzieć, że zrozumiesz gdy poczujesz na własnej
skórze ale ciśnie mi się to na usta.
Ja dostałam ataku śmiechu gdy zadzwonił ktoś ze szpitala z informacją, że
mój ociec nie żyje - dziwne, nie ?
I co, ja zupełna amatorka mam Ci tłumaczyć, że różne są reakcje w takich
sytuacjach ?

--
*szaaa*

14. Data: 2002-12-21 16:15:52

Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kasiu!
Trzymaj się!
Wierzę, że uruchomimy ten licznik ponownie...
Może On się ucieszy gdzieś tam i będzie dumny z Twojej siły...?
p.

15. Data: 2002-12-21 17:38:00

Od: "Silvio Manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i znalezc droge do
> pogodzenia sie z faktem, ze jestemy smiertelni.

... co nieustannie podkreślam.

[do NEVERMORE] Nie Ty jedna straciłaś kogoś bliskiego. Wiem co czujesz albo
co chociaż czuć możesz. Wiedzieć powinnaś, że jest to jedna z ważniejszych
chwil w Twoim życiu. Wykorzystaj ją. Możliwe, że Twój ojciec tego by właśnie
chciał. Dużo będzie zależało od tego co teraz zrobisz.

pozdrawiam
Silvio Manuel

16. Data: 2002-12-21 17:39:14

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki:
> Niezwykle "zabawne" Sibi...

To nie jest zabawne, to jest odpowiedz na manipulacje.
Ja np - nie moge nic zrobic w tej sprawie, nie mowiac juz
ze nie jestem w liczbie mnogiej.
Wiec zastanawiam sie dlaczego list z tym zyczeniem
wyladowal na psp...

> No ty z pewnością nie jesteś_właściwym_adresatem
> ze swoim nie proszonym (a w tym wypadku szczególnie)
> przemądrzalstwem.

Wlasnie! Tez tak uwazam. Jednak list zostal opublikowany
na otwartym forum dyskusyjnym!
Rozumiem ze dla Ciebie nie ma w tym nic dziwnego...
A dla mnie - jest to dziwne, czemu dalem wyraz.
A ze jest to publiczne forum, wiec moj wyraz byl publiczny.
Ot-co! :)

> Tja... bo wzmianka o konieczności zatrzymania licznika
> to jest wg ciebie myśl_o liczniku?!

Tak! :)

> [...]
>
> Pisząc o konieczności zatrzymania licznika, Kaśka powiedziała,
> że po długiej przerwie zapaliła papierosa, czyli że to, co się stało_

Najwyrazniej wiec to Ty NIC nie rozumiesz Saulo, ale w odroznieniu
od Ciebie nie bede Ci niczego tlumaczyc.

Czarek

17. Data: 2002-12-21 17:46:28

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

*szaaa*:
> Ja także, nawet nie znając sprawy zrozumiałam, że wróciła do palenia ...
> Ech .....

I co z tego ze 'wrocila'? I co z tego ze jakis tam licznik sie kreci?

> Nie chcę być złośliwa i powiedzieć, że zrozumiesz gdy poczujesz
> na własnej skórze ale ciśnie mi się to na usta.

Bzdury gadasz.
Wiec sadzisz ze nie wiem o czym napisalem? - odpowiedz laskawie!!!

> Ja dostałam ataku śmiechu gdy zadzwonił ktoś ze szpitala z informacją,
> że mój ociec nie żyje - dziwne, nie ?
> I co, ja zupełna amatorka mam Ci tłumaczyć, że różne są reakcje
> w takich sytuacjach ?

Wlasnie! Jednak reakcja typu: zatrzymajcie licznik, poniewaz
<...uzasadnienie...>
jest _dla_mnie_ nieco powiedzmy niezrozumiala. Tyle. :]

A Tobie sie to nie podoba oczywiscie? - coz, to akurat rozumiem. ;)

Czarek

18. Data: 2002-12-21 18:14:39

Od: "*szaaa*" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I co z tego ze 'wrocila'? I co z tego ze jakis tam licznik sie kreci?

Dla mnie to oznacza, że wyrzeczenie zwane symbolicznie "licznikiem"
kosztowało bardzo wiele pewnego człowieka i, że to poranne zdarzenie było
tak silne, że naruszyło jakieś ważne postanowienie.
Ludzie, którzy walczą, którzy zrywają z nałogami i udaje im się to, są dla
mnie godni podziwu. Nigdy bowiem nie wiadomo, czy Ci inni, pozornie
nieskazitelni poddani życiowym pokusom i uzależnieniom - potrafiliby sobie
z nimi poradzić.

> Bzdury gadasz.
> Wiec sadzisz ze nie wiem o czym napisalem? - odpowiedz laskawie!!!

Nie mam siły dalej z Tobą dyskutować. Dziś właśnie jest rocznica śmierci
mojego ojca.

--
*szaaa*

19. Data: 2002-12-21 19:09:47

Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa - tutaj i na priva.
Na razie nie mogę sobie pozwolić na załamanie - wszystkie sprawy związane z
pogrzebem (i nie tylko) spadły na moją głowę. Co będzie potem... ?

Kasia

"Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą
(...)
Nie bądź pewny że masz czas bo pewność niepewna"

20. Data: 2002-12-21 19:21:09

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

*szaaa*:
> Nie mam siły dalej z Tobą dyskutować....

Wiec w jakim celu w ogole odzywasz sie ze Swymi
pouczeniami?
No chyba nie powiesz ze chcesz w ten sposob
'uzmyslowic' mi cos o czym nie mam pojecia, co?!?!?

Czarek

"Dopalacze" podczas sesji egzaminacyjnej
Re: Rewelacja!
chat
CHAT!!!
Jak to wygląda - zdrada??