THE END

21. Data: 2002-12-21 19:29:05

Temat: Re: THE END
Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa - tutaj i na priva.
Na razie nie mogę sobie pozwolić na załamanie - wszystkie sprawy związane z
pogrzebem (i nie tylko) spadły na moją głowę. Co będzie potem... ?

Kasia

"Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą
(...)
Nie bądź pewny że masz czas bo pewność niepewna"

22. Data: 2002-12-21 19:29:13

Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet"

> Wybacz, ale stracilas rodzica a kilka godzin pozniej myslisz
> juz o jakims _pieprzonym_ liczniku? - nieco dziwne jak dla mnie. :]

Widziałeś kiedyś człowieka w szoku ??

Nie odpowiadaj - teraz i never.

dziwna

24. Data: 2002-12-21 19:56:15

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"NEVERMORE"
> Widziałeś kiedyś człowieka w szoku ??

Nie wytrzymam i powiem glosno - jakie to szczescie,ze ja tego czlowieka od
dawna mam w KF ( to taki osobny pokoj dla rodzinnych czarnych owiec;) bo
pewnie by mnie nerwy zawiodly gdybym przeczytala jego post, a tak to mialam
troche czasu aby ochlonac:

Wstyd, Czarek, wstyd! PO Co ci byla ta idiotyczna uwaga? Lepiej ci po niej?
Idz do lustra i spojrz sobie w oczy.

Kaska

25. Data: 2002-12-21 20:20:32

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

NEVERMORE:
> Nie odpowiadaj - teraz i never.

Coz, z okazji nowego roku zycze Ci wiec aby Twoje
ew. dzieci nie poddawaly sie w_taki_sposob szokowi.
Zycze Ci tez aby Twoj zyjacy rodzic nie mial Ci za zle
ze _DZISIAJ_ myslisz o takich pierdolach jak _niebywale_
_wazny_licznik_ w internecie.

Czarek

26. Data: 2002-12-21 20:21:51

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol:
> Wstyd, Czarek, wstyd!

Jestes nie tylko glupia ale tez chora. :)
Nie mam zamiaru z Toba gadac kretynko. :)

Czarek

27. Data: 2002-12-21 21:03:22

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmarł człowiek. To powód do czyjegoś smutku, a nie jakiś obowiązek.
Boisz się, że tego smutku mogło by komuś zabraknąć. Na pocieszenie
powiem Ci, że jego można nie okazywać, a tu na grupie chyba nawet
łatwo, więc po prostu spróbuj sobie wyobrazić jej wewnętrzny smutek.
Możesz nawet spróbować popłakać.

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

28. Data: 2002-12-21 21:07:41

Od: "Silvio Manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz nawet spróbować popłakać.

Spróbować zawsze można ale płakać na prawdę to zupełnie inna sprawa.

Silvio Manuel

29. Data: 2002-12-21 21:12:28

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 21 Dec 2002 22:07:41 +0100 "Silvio Manuel"
<s...@p...onet.pl> <au2l6o$sje$1@news.tpi.pl>:

> Spróbować zawsze można ale płakać na prawdę to zupełnie inna sprawa.

Empatia jest lepsza niż strach.

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

30. Data: 2002-12-21 21:18:09

Od: "Silvio Manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Empatia jest lepsza niż strach.

Dlaczego ?

"Dopalacze" podczas sesji egzaminacyjnej
Re: Rewelacja!
chat
CHAT!!!
Jak to wygląda - zdrada??