TSH....nadczynność???

1. Data: 2005-04-28 16:33:50

Temat: TSH....nadczynność???
Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Odebrałam dzisiaj badania TSH wg mnie to chyba wyszła nadczynność ale
proszę was jeszcze o interpretację....
0,373 (0,49-4,67)
Powieczcie mi czy nadczynność to jakas straszna choroba...czy da sie z
tym żyć i czy jest uleczalna.
Pozdrawiam Kasia

2. Data: 2005-04-28 20:35:13

Temat: Re: TSH....nadczynność???
Od: "Beata Wójcik" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KASIA <k...@r...net> napisał(a):

> [...]
> proszę was jeszcze o interpretację....
> 0,373 (0,49-4,67)
> Powieczcie mi czy nadczynność to jakas straszna choroba...czy da sie z

Witam,
miałam nadczynność tarczycy i jak widać żyję:) Jak najbardziej uleczalna,
trzeba tylko udać się do endokrynologa. Leczyłam się 3 lata z przerwami:
w "przerwach" urodziłam 2 dzieci. Od jakiegoś czasu z tarczycą nie mam już
problemów.
Uszy do góry. Pozdrawiam: Beata.

3. Data: 2005-05-01 18:27:44

Od: "Masoneczka" <m...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Wójcik" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
[ciach...]

Mój wynik TSH od pół roku wynosi < 0,5 i lekarz nie stwierdził u mnie
nadczynności tarczycy, gdyż wynik ft4 jest w normie. Na moje pytanie,
dlaczego hormon przysadki mózgowej (TSH) nie kontroluje horomonów tarczycy
nie otrzymałam odpowiedzi. Oprócz ft4 wykonaj wynik na ft3 i wtedy biegnij
do endokrynologa.

--
Pozdrawiam Masoneczka
Bezużyteczną rzeczą jest uczyć się, lecz nie myśleć,

Zlamany palec
gdzie można zrobić następujace badania?
Trace ostrosc widzenia.
celebrolizyna