TV w domku jednorodzinnym.

1. Data: 2006-08-03 20:18:09

Temat: TV w domku jednorodzinnym.
Od: Wąski <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów,

Potrzebuję naprawdę fachowej porady jak zrobić instalację TV w domu aby
można było odbierać w każdym pomieszczeniu inny program. Jak na tą
chwilę mam pociągnięte kable do pokojów w topologii gwiazdy.
Słyszałem o cardreaderach i tunerach do każdego tv.
Potrzebuję dokładnych danych odnośnie sprzętu i instalacji

Z góry dziękuję za pomoc
Wąski

2. Data: 2006-08-04 05:31:02

Temat: Re: TV w domku jednorodzinnym.
Od: "lumarcin" <R...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wąski" napisal
> [...]
> Słyszałem o cardreaderach i tunerach do każdego tv.
> Potrzebuję dokładnych danych odnośnie sprzętu i instalacji

-------------------
tu masz przykaldowe schematy
http://dipol.com.pl/schematy.htm

3. Data: 2006-08-04 06:00:58

Od: " BrunoJ" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> -------------------
> tu masz przykaldowe schematy
> http://dipol.com.pl/schematy.htm
rowniez polecam.
Generalnie rozwiazania sa dwa:
1. stawiasz tunery przy kazdym TV,
do kazdego tunera rozprowadzasz sygnal bezposrednio z satelity
(odpowiednie gniazdka, wskazana niezbyt duza odleglosc, w przypadku
'mieszania' sygnalow wejsciowych np z dwoch satelit, zwyklej anteny
potrzebujesz multiplexera (drogawy). Dodatkowo musisz rozprowadzic
w jakis sposob kable miedzy tunerami (skretka?) pomiedzy kartami splitera
2. masz tunery w jednym miejscu i tam doprowadzasz sygnal z anten(y),
zas do pokojow rozprowadzasz sygnal po niskiej czestotliwosci - musisz
miec tunery z modulatorami, jak kiedys w vcr- programujesz jeden kanal
w TV. Lub dwa - mozesz podgladac co jest na drugim tunerze.
Problmem jest to ze tunery nie sa przy TV (przynajmniej nie wszystkie)
wiec trzeba jakies przedluzacze pilotow czy cus takiego.
Jesli tunery mimo wszystko stoja przy ktoryms TV to musisz
miec do tego miejsca wiecej kabli - wprowadzajace sygnal sat do tunera
i wyprowadzajace do reszty sieci. W zalozeniu klocki stoja w miejscu
"gwiazdy", kwestia gdzie je zrobiles.

To tak ogolnie i troche nieskladnie. Ze schematow zobaczysz reszte,
sporo jest rowniez opisow, na listach rowniez

pozdrawiam
Bruno

wybór pralki niskobudżetowej
lodówki - zamrażarka na górze
Samochód+mrówki
odkurzacz "samobieżny"
Zlewozmywka Franke sprzedam (Krakow i okolice)