Tabele norm wzrostu i masy ciała

1. Data: 2005-01-19 19:46:24

Temat: Tabele norm wzrostu i masy ciała
Od: Jan Pieczykolan <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Poszukuje tabel z normami dot wzrostu i masy ciała łącznie z SD dla tych
wartości. Szukam od godziny na necie i nie moge wygrzebac, czy ktos moze
wie, gdzie to znaleźć ? Wzglednie moglby mi podeslac link, albo same
tabele ? Bede bardzo zobowiazany!

jp

2. Data: 2005-01-19 22:34:16

Temat: Re: Tabele norm wzrostu i masy ciała
Od: Cathleen <k...@g...no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 19 Jan 2005 19:46:24 GMT Jan Pieczykolan napisał(a):

> Poszukuje tabel z normami dot wzrostu i masy ciała łącznie z SD dla tych
> wartości.

Może tu:
http://www.mp.pl/artykuly/index.php?aid=13848&_tc=76
AEFA77B6684A0D979EB45FDF7993AC
http://kobieta.gazeta.pl/edziecko/1,54927,1326221.ht
ml

--
Cathleen
GG: 1832817 || ICQ: 345347435 || AQQ: 124895

3. Data: 2005-01-19 22:49:43

Od: Jan Pieczykolan <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Cathleen wrote:

> Może tu:
> http://www.mp.pl/artykuly/index.php?aid=13848&_tc=76
AEFA77B6684A0D979EB45FDF7993AC
> http://kobieta.gazeta.pl/edziecko/1,54927,1326221.ht
ml

Wielkie dzieki!!!!

Problemem pozostaje juz tylko SD.

jp

4. Data: 2005-01-20 14:39:52

Od: "news.man.szczecin.pl" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tabele znajdziesz na pewno w internecie pod hasłem "siatki centylowe" zwróć
jednak uwagę że owe normy wyznaczane są dla danego regionu wiec poszukaj z
takiego regionu do jakiego chcesz to odnieść

Użytkownik "Jan Pieczykolan" <p...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> wartości. Szukam od godziny na necie i nie moge wygrzebac, czy ktos moze
> wie, gdzie to znaleźć ? Wzglednie moglby mi podeslac link, albo same

Oddanie krwi przez cukrzyka
2 prezerwatywy
lordoza u 20 letniej kobiety?
Ciśnieniomierz Omron vs Hartmann
[OT] - [JOB] Centrum Szpitalne we Francji zatrudni...