Tabletki antykoncepcyjne

1. Data: 2004-03-02 09:49:06

Temat: Tabletki antykoncepcyjne
Od: "Bea" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o informacje po jakim czasie od wziecia pierwszej, tabletki
antykoncepcyjnej zaczynaja one przejawiac swa skutecznosc.
Prosze rowniez o podanie ciekawych stron polskich na temat antykoncepcji;
Obecnie przebywam zagranica i nie jestem pewna czy dobrze zrozumialam lekarke
rozmawiajac z nia w obcym jezyku,po prostu chce sie upewnic.
Pozdrawiam
Bea

2. Data: 2004-03-02 10:03:16

Temat: Re: Tabletki antykoncepcyjne
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze o informacje po jakim czasie od wziecia pierwszej, tabletki
> antykoncepcyjnej zaczynaja one przejawiac swa skutecznosc.

mówią ze od pierwszej ale ja bym nie ryzykowała poniewaz moga wystapic
biegunka ,wymioty wiec ja przez pierwszt miesiac dodatkowa zabezpieczenie
stosowałam.
p.

3. Data: 2004-03-02 10:28:03

Od: Szczepan <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia (a było to 2.03.2004 o 11:03 ) pamana napisał:

> mówią ze od pierwszej

Niekokładnie.

Jeżeli pierwsza tabletka była brana w pierwszym dniu krwawienia to od tego
dnia jesteś "zabezpieczona". Jeżeli nie to przydało by się dodatkowe
zabezpieczenie przez około tydzień.

--
pozdrawiam Szczepan
www.eiteam.prv.pl

4. Data: 2004-03-02 10:31:07

Od: Szczepan <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia (a było to 2.03.2004 o 10:49 ) Bea napisał:

> Prosze rowniez o podanie ciekawych stron polskich na temat antykoncepcji;

Polecam google ;-)

A tak poważnie to skoro piszesz o pigułce zobacz np.

http://pigulka.schering.pl

5. Data: 2004-03-02 14:13:01

Od: "Kszost" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> mówią ze od pierwszej ale ja bym nie ryzykowała poniewaz moga wystapic
> biegunka ,wymioty

Biegunka i wymioty mogą wystąpić zasadniczo w każdym momencie...

Pozdrawiam
Kasia S.

6. Data: 2004-03-03 13:48:13

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bea" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zrozumialam lekarke
> rozmawiajac z nia w obcym jezyku,po prostu chce sie upewnic.

jesli pierwsza tabletka zostala przyjeta w ciagu pierwszych 5 (pieciu)
dni miesiaczki to zabezpieczenie jest pewne od pierwszej tabletki...
(za Europejskim Towarzystwem Antykoncepcji =>
http://www.contraception-esc.com/ )
i wersja zachowawcza bardziej: pelne zabezpieczenie wystepuje wraz z
pierwsza tabletka jesli zostanie ona przyjeta pierwszego dnia
miesiaczki, w przeciwnym wypadku przez pierwsze 7-8 dni stosowania
tabletek nalezy stosowac dodatkowe metody zabezpieczen...

polecam strony krajowe o antykoncepcji:
http://www.antykoncepcja.pl i forum dyskusyjne nt. antykoncepcji:
http://forum.antykoncepcja.pl

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

morfologia a zelazo ? długie ...
Entry to the International Science AV Database (ISAV)
Guzki w piersi
arytmia a ciaża
Entry to the International Science AV Database (ISAV)