Tabletki antykoncepcyjne problem

1. Data: 2003-03-25 11:15:36

Temat: Tabletki antykoncepcyjne problem
Od: "lysy" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ,mam pytanie do lekarzy ,moja zona żażywa takie tabletki jak GRAVISTAT
,zażywa je od około 3-4 miesięcy ,zdarza się taka sytuacja że praktycznie co
miesiąć przed owulucja występuje silny ból żołądka ,co można zrobić z tym
faktem .Napewno uda się do ginekologa ,ale może ktos się wypowie na ten
temat ,gzie lezy wina ??
Bardzo dziękuję za odpowiedzi.

2. Data: 2003-03-25 11:34:12

Temat: Re: Tabletki antykoncepcyjne problem
Od: "Deidre" <o...@S...fm> szukaj wiadomości tego autora

lekarzem nie jestem ale wiem ze przy zażywaniu tabletek antykoncepcyjnych
owulacja nie wystepuje

cytuje za http://www.przychodnia.pl/el/leki/leki.php3?lek=978 :
"Należy przerwać zażywanie Gravistatu jeśli pojawią się: silny
przypominający migrenę ból głowy, nagłe zaburzenia wzroku, podejrzenie o
zakrzep krwi, np. nagłe obrzęki i ból w kończynach, silny świąd, żółtaczka,
ciąża, nagły ostry ból brzucha"

google to bardzo pożyteczna wyszukiwarka :)

Deidre

3. Data: 2003-03-26 09:48:17

Od: "aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie jestem lekarzem ale tez biore tabletki antykoncepcyjne i mialam podobny
problem jak twoja zona tyle, ze do tego dochodzily bole głowy. Poszlam do
ginekologa i ten zapisał mi inne tabletki o nazwie MERCILON i po nich czuje
sie bardzo dobrze. Ale może byc tak, ze twoja zona nie bedzie mogła brac
tabletek antykoncepcyjnych bo po kazdych bedzie sie zle czula, to zalezy od
organizmu, ale najlepiej wytlumaczy wam to ginekolog. Ale w wielu
przypadkach zmiana tabletek pomaga

pozdrawiam
aga

Czasookres szczepionki na ospę prawdziwą
co na pęcherz?
bóle brzuszka
LIPOSUKCJA
nadmierne pocenie u dziecka