Tabletki do zmywarki??

1. Data: 2003-09-11 06:04:37

Temat: Tabletki do zmywarki??
Od: "Ulka" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od niedawna jestem szcześliwą posiadaczką zmywarki i mam maly dylemat.
Używam tabletek 3 w 1 (czyli nabłyszczacz, środek myjący i chyba sól).
No i mam pytanie, czy lepiej używać tych tabletek czy może lepiej stosować
osobno płyn do mycia i nabłyszczacz? Po czym są lepsze efekty mycia?

Pozdrawiam
Ulka

1. Data: 2003-09-11 06:18:01

Temat: Re: Tabletki do zmywarki??
Od: " " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulka <u...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> No i mam pytanie, czy lepiej używać tych tabletek czy może lepiej stosować
> osobno płyn do mycia i nabłyszczacz? Po czym są lepsze efekty mycia?

Efekty mycia są takie same. Ale ...
Jeśli nie masz soli i używasz tylko tabletek to sól jest obecna tylko podczas
mycia zasadniczego. Podczas namaczania, płukania I i II woda jest bez soli.
To w zalezności od stopnia twardości wody szkodzi maszynie. Poza tym tabletki
wychodza drożej.
Ja używałem tabletek, ale miałem jeszcze sól w dozowniku.
Teraz używam wszystkiego osobno. Choć z żoną ostatnio podczas sypania proszku
(wystarczy 1 łyżeczka) stwierdziliśmy, że chyba wrócimy do tabletek, bo to
wygodniejsze. Lenistwo i wygoda. Pzdr.

1. Data: 2003-09-11 06:47:10

Od: Mariusz <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@N...gazeta.pl wrote:
Choć z żoną ostatnio podczas sypania proszku
> (wystarczy 1 łyżeczka) stwierdziliśmy, że chyba wrócimy do tabletek, bo to
> wygodniejsze. Lenistwo i wygoda. Pzdr.

Można wkłądać tabletki proszku. 1 w 1.

Mariusz

1. Data: 2003-09-11 07:13:33

Od: " " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz <m...@p...pl> napisał(a):

> n...@N...gazeta.pl wrote:
> Choć z żoną ostatnio podczas sypania proszku
>
> Można wkłądać tabletki proszku. 1 w 1.
>
> Mariusz

Wiem, wiem, ale jakoś je wymiotło z rynku. Dawno ich nie widziałem. Wszędzie
tylko 3 in 1. Pzdr.

1. Data: 2003-09-11 08:48:50

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Wiem, wiem, ale jakoś je wymiotło z rynku. Dawno ich nie widziałem.
Wszędzie
> tylko 3 in 1. Pzdr.

Ja kupuje dwufazowe i do nich stosuję normalnie sól i nabłyszczacz. Dzialaja
ladnie (Calgonit i Somat). Teraz zamierzam kupic jeszcze inne, przez Miele
polecane - w Intermarche sa, i sa o tyle fajne ze polowke mozna wkladac a ja
czesto korzystam z takiego programu, gdzie malutko wody idzie...

J.

1. Data: 2003-09-11 09:44:05

Od: "Zbigniew" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Seniora "Ulka pyta:

> [...]
> No i mam pytanie, czy lepiej używać tych tabletek czy może lepiej stosować
> osobno płyn do mycia i nabłyszczacz? Po czym są lepsze efekty mycia?

Ja uzywam tabletek 2 w1 - nabłyszczacz i proszek a sól swoja drogą.
Tabletki - Fairy, (ale doskonałe sa także Somat i Calgonit) bo tylko te
spotkałem
z nabłyszczaczem a bez soli.
Najbardziej sie opłacają opakowania po 75 szt - tanio wychodzi.
A w Niemczech w marketach trafiaja się po 8-12 uerosków.

Zbyszek

1. Data: 2003-09-11 09:50:24

Od: "Natalia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> napisał w
wiadomości news:bjpcup$jcs$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
Teraz zamierzam kupic jeszcze inne, przez Miele
> polecane - w Intermarche sa, i sa o tyle fajne ze polowke mozna wkladac

A jakiej firmy ?

Natalia

1. Data: 2003-09-11 17:47:39

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> napisał w
> wiadomości news:bjpcup$jcs$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Teraz zamierzam kupic jeszcze inne, przez Miele
>
> A jakiej firmy ?

Claro to sie nazywa. Robia tez te ustrojstwa do czyszczenia samych zmywarek
i zawieszki zapachowe (no i standard - sól, nabłyszczacz, proszek).

J.

PARKIET-TANIO
Tynki dekoracyjne - alternatywa
Wahania licznika od wody - nieuzasadniony pobór wody
dom z pustaka, a może stara chata
Farba dociepleniowa