Tablice dla daltonistow...

1. Data: 2001-10-12 09:32:58

Temat: Tablice dla daltonistow...
Od: "Michal" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy gdzies w sieci mozna znalezc takie tablice z kolorowymi kropeczkami w
kształcie roznych cyfr? :)) Kiedys ogladalem je w podstwawoce na badaniach
kontrolnych, ale nie pamietam juz co mi wtedy wyszlo, wiem, ze cos bylo nie
tak.

Pozdrawiam,
Michal

* Zajrzyj: www.republika.pl/miszulc *
* Napisz: m...@p...onet.pl *
* m...@b...pl *

2. Data: 2001-10-14 22:11:19

Temat: Re: Tablice dla daltonistow...
Od: SurG <"surgeon"@(bez spamu)med.wsskwroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal napisał:

> [...]
> kontrolnych, ale nie pamietam juz co mi wtedy wyszlo, wiem, ze cos bylo nie

Pytasz o tzw. tablice Ishihary (i ich szukaj w Internecie) np. tu:

Ishihara Test for Color Blindness
http://www.toledo-bend.com/colorblind/Ishihara.html

HTH. SurG

proszę o pomoc
afty HELP BO BOLI
usta
Czy można zareklamować dobór okularów przez okulistę
Dermatolog we Wroclawiu