Tajemnica wiary. ;o)

1. Data: 2012-06-12 11:14:39

Temat: Tajemnica wiary. ;o)
Od: "spit" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem nie mając początku, ni końca.
Moje spersonifikowane(przeze mnie) sumienie to mój syn umiłowany, który
początku i końca jak ja nie posiada.
Wszystkie zjawiska i stworzenia to dzieci moje - chwile mojej prawdy, które
same w sobie, dla mnie, nic nie znaczą.
W moim duchu - świadomości, bez początku i końca, to wszystko się dzieje.

2. Data: 2012-06-12 11:24:54

Temat: Re: Tajemnica wiary. ;o)
Od: ArchieIl <a...@a...pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Cze, 13:14, "spit" <s...@g...pl> wrote:
> [...]
> same w sobie, dla mnie, nic nie znaczą.
> W moim duchu - świadomości, bez początku i końca, to wszystko się dzieje.

nie wiem kiedy powstałem i kiedy odejdę
umiem rozmawiać z kimś kto jest dla mnie obcy ale jest we mnie
on również nie wie o mnie tego czego ja nie wiem
wszystko co odbieram, a indywidualizuje opisuję dzięki czemu nabiera
to znaczenia
Wiem, że jestem sobą i myślę ale wiem tylko, że czas płynie.

3. Data: 2012-06-14 18:18:35

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jr78b1$pbu$1@inews.gazeta.pl>, s...@g...pl
says...

> [...]
> same w sobie, dla mnie, nic nie znaczą.
> W moim duchu - świadomości, bez początku i końca, to wszystko się dzieje.

Sorry, ale życie kończy się w chwili śmierci. Amen. ;>

PF

4. Data: 2012-06-15 15:44:40

Od: Dyletant <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Cze, 20:18, Flyer <f...@g...pl> wrote:
> In article <jr78b1$pb...@inews.gazeta.pl>, s...@g...pl
> says...

> Sorry, ale życie kończy się w chwili śmierci. Amen. ;>
>
> PF

A zasada zachowania energii? Co się kończy? Nic się nie kończy, tylko
ulega permutacji.

5. Data: 2012-06-15 22:00:14

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a54658ea-c134-4bf1-97b6-
5fc7f83a379e@s9g2000vbg.googlegroups.com>, d...@y...pl
says...

> A zasada zachowania energii? Co się kończy? Nic się nie kończy, tylko
> ulega permutacji.

Jest zachowana - moje życie zamieni się w ciąg melodyjnych
pierdnięć i beknięć, smrodu ciała i pożywki dla robaków, grzybów
i zwierząt. A później roślin, ma się rozumieć. ;>

PF

6. Data: 2012-06-15 22:41:26

Od: Dyletant <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Cze, 00:00, Flyer <f...@g...pl> wrote:

> Jest zachowana - moje życie zamieni się w ciąg melodyjnych
> pierdnięć i beknięć, smrodu ciała i pożywki dla robaków, grzybów
> i zwierząt. A później roślin, ma się rozumieć. ;>

To weź sobie dobry podręcznik i poczytaj.

http://ecsmedia.pl/c/biochemia-harpera-b-iext3321896
.jpg

Jak się NAPRAWDĘ WCZYTASZ, to życie nabierze innych kolorów.
Zobaczysz.

Przestanie być nudne, szare i straszne. Zaczniesz je lepiej rozumieć i
słońce zaświeci.

7. Data: 2012-06-28 18:59:00

Od: "inż. Jaskiniowy" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-16 00:00, Flyer pisze:

> Jest zachowana - moje życie zamieni się w ciąg melodyjnych
> pierdnięć i beknięć, smrodu ciała i pożywki dla robaków, grzybów
> i zwierząt. A później roślin, ma się rozumieć. ;>
>
> PF

Aż szkoda, ze taki niepotrzebny nadmiar (samoświadomość) jest tylko
objawem "rozrzutności" przyrody...
Materializm jest gorszy niż teizm, więcej niejasności...

8. Data: 2012-06-29 19:54:03

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jsi9hl$nnm$1@node2.news.atman.pl>, l...@w...pl
says...

> Aż szkoda, ze taki niepotrzebny nadmiar (samoświadomość) jest tylko
> objawem "rozrzutności" przyrody...
> Materializm jest gorszy niż teizm, więcej niejasności...

Zdecydowanie samoświadomość jest objawem przypadkowych x mutacji
trwających powiedzmy 1 mln lat i dotyczących 66666 pokoleń [przy
założeniu wieku rozrodczego 15 lat - 1 mln/15 = 666666,(6)], a
nie zamierzonym działaniem przyrody ["rozrzutność" + domyślna
personifikacja "przyrody" tutaj nie pasują].

I wszystko jasne. ;>

PF

9. Data: 2012-07-01 21:33:38

Od: "Jarek.E" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pierdnięć i beknięć, smrodu ciała i pożywki dla robaków, grzybów
> i zwierząt. A później roślin, ma się rozumieć. ;>

-21 gram, dzięki którym marnej komórki powstałeś i do tej pory przeżyłeś.
Lub od bytowałeś tylko jeśli nadal nie doceniasz ich możliwego potencjału :>

10. Data: 2012-07-06 17:17:09

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jsqfnm$35q$1@usenet.news.interia.pl>,
j...@i...pl says...

> -21 gram, dzięki którym marnej komórki powstałeś i do tej pory przeżyłeś.
> Lub od bytowałeś tylko jeśli nadal nie doceniasz ich możliwego potencjału :>

Ha, wreszcie tajemniczy temat, o wiele ciekawszy niż dociekanie
ile diabłów mieści się na łebku szpilki. ;>

To zacznijmy - powiedzmy, że w momencie śmierci człowiek wydycha
3 l powietrza z płuc,czyli 3*1,2 g = 3,6.

A reszta "idzie z moczem" - w sumie te 21 gramy to coś mało, ale
może pacjent był odwodniony. W każdym razie w momencie śmierci
puszczają zwieracze, więc brakujących gramównależałoby szukać w
sienniku albo pod łóżkiem.

Czyli, z naukowo dowiedzionego wyniku [21 g] wychodzi, że dusza
człowieka składa się z powietrza i paru kropel uryny. ;>

PF

Podstawy osobowości autorytarnej
Różnorodność stado trwa, jednorodność stado znika.
robi sie ciasno
Globkowi itp. "do przodu" będącym...
Re: Schizofreniczność