Tak patrzę na te mordy polaczków i aż mnie trzesie z obrzydzenia.

21. Data: 2013-02-09 10:05:11

Temat: Re: Tak patrzę na te mordy polaczków i aż mnie trzesie z obrzydzenia.
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lut, 11:00, "zdumiony" <z...@j...pl> wrote:
> Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał w
wiadomościnews:69512bb4-bb6a-4fcf-b7f9-29073dc1a97c@
g8g2000vbf.googlegroups.com...

> Pewnie, promuje wolność od pasa w dół

Dlatego jest tak zwalczana bo obłuda cenzury się domaga.
Patrz kościół ze swojej nienawiści podzielił tak naród że sąsiad
sąsiadów mordował. A teraz masz takie same raporty amerykanów że kler
dzieli polaków i podpuszcza jednych na drugich co może w PL spowodować
wybuch wojny domowej.

22. Data: 2013-02-09 14:42:20

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CookieM" <t...@d...not.spam> napisał w wiadomości

> Śmiem twierdzić, że jest to jeden z lepszych polskich dzienników.

Moze i byl, ale na dlugo zanim to stulecie nastalo.

Katolicka "miłość bliźniego".
Siedem grzechów głównych
Kościół jak nic zabroni rozwodów.
Od A do Zet - 5