Tak preparuje się ,,małpią ospę"!

1. Data: 2022-06-16 20:07:53

Temat: Tak preparuje się ,,małpią ospę"!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Interia:
https://t.co/VvQA6jgWR
Zdjęcie jest stąd i pokazuje zupełnie coś innego, niż pisze Interia:
https://t.co/4eY3LKLX4N

?

--
XL
Polish Lvov forever!

2. Data: 2022-06-16 21:59:44

Temat: Re: Tak preparuje się ,,małpią ospę"!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Interia:
> https://t.co/VvQA6jgWR

He he, JUŻ usunęli konpromitującą stronkę ?

> Zdjęcie jest stąd i pokazuje zupełnie coś innego, niż pisze Interia:
> https://t.co/4eY3LKLX4N
>
> ?

J.w.?

--
XL
Polish Lvov forever!

3. Data: 2022-06-17 08:45:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Interia:
> https://t.co/VvQA6jgWR

Link był wadliwie skopiowany - oto poprawny - warto porównać zdjęcie z tym
w linku na samym dole tego posta ?

https://zdrowie.interia.pl/raporty/raport-malpia-osp
a-wszystko-o-chorobie/zakazenie-objawy/news-pierwszy
-przypadek-malpiej-ospy-w-polsce-nowe-informacje,nId
,6092131

?

--
XL
Polish Lvov forever!

4. Data: 2022-06-17 09:09:58

Od: a...@p...com szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia 17 Jun 2022 06:45:56 GMT
doszła do mnie wiadomość <62ac2324$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
od XL <i...@g...pl> :

> [...]
pa-wszystko-o-chorobie/zakazenie-objawy/news-pierwsz
y-przypadek-malpiej-ospy-w-polsce-nowe-informacje,nI

To są zdjęcia stockowe, równie dobrze mogli zdjęcia gołych dup wkleić,
o niczym to nie świadczy(Interia podaje źródło jako 123RF/PICSEL czyli
123rf.com).

Szwambuł Trantiputl
--
Pójdziesz Pleśniowy
Legniesz Ciekliwy

5. Data: 2022-06-17 14:28:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...com> wrote:
> [...]
>
> To są zdjęcia stockowe, równie dobrze mogli zdjęcia gołych dup wkleić,
> o niczym to nie świadczy(Interia podaje źródło jako 123RF/PICSEL czyli

I co z tego? To NIE JEST zdjęcie przypadku małpiej ospy - to jest jedno ze
zdjęć z pakietu, gdzie ta sama ręka może mieć ranę ciętą czy urwany palec.
Wybrano akurat to z niewiadomego autoramentu krostami, tylko po to, aby
straszyć ludzi i zyskać klikalność. To jest paskudna praktyka, godna
najwyższego potępienia. Sprowadza ona czasopismo czy portal do poziomu
gadzinówki systemu gnębienia ludzi.

--
XL
Polish Lvov forever!

6. Data: 2022-06-17 14:32:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2022 o 09:09, a...@p...com pisze:
> [...]
> To są zdjęcia stockowe, równie dobrze mogli zdjęcia gołych dup wkleić,
> o niczym to nie świadczy(Interia podaje źródło jako 123RF/PICSEL czyli

Nie wiem, co wy tam widzicie. Pod pierwszym linkiem nie ma nic, a pod
drugim - zdjęcie ręki z wenflonem.

--
Ewa

7. Data: 2022-06-17 16:54:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
a-wszystko-o-chorobie/zakazenie-objawy/news-pierwszy
-przypadek-malpiej-ospy-w-polsce-nowe-informacje,nId

I to jaka ordynarna i prymitywna mistyfikacja! - wszystkie krosty takie
ślicznesymetryczne, okrąglutkie, jakby z jednej robiono powiększenia i
pomniejszenia.
No i wszystkie tylko na wierzchu ręki, a żadnej z boku, na jej konturach.
Dziennikarskie chamstwo do potęgi - nie tylko sama ściema jako taka, ale
to, że czytelnika ma się tu za debila i ćwierćmóżdże. ???

> ?

J.w.

--
XL