Tak sie zastanawiam

1. Data: 2001-12-11 11:49:14

Temat: Re: Tak sie zastanawiam
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>kiedys wystepowaly, jesli mnie pamiec nie myli, w sklepie Seafood czy jakos
>tak w przejsciu podziemnym pod Marriotem. moze uraczysz grupe jakims
>przepisem ?
>pozdrawiam
>
>jk, koziorozec

a ja widzialam raki w jeziorze Drzeszcz, kolo Starej Ka
(Kiszewa), na Kaszubach, chodzily i byly bardzo zadowolone z ycia

Krysia, Liga Ochrony Rakow Przed Kucharzami
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-11 15:36:19

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

na Kaszubach, chodzily i byly bardzo zadowolone z ycia

> Krysia, Liga Ochrony Rakow Przed Kucharzami
> K.T. - starannie opakowana

Chodzily, chodzily, poki ty tam bylas. Potem my przyjechalismy 5 sierpnia i
moj Michael je wylapal...

******
m-gosia
******

1. Data: 2001-12-11 15:40:47

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>na Kaszubach, chodzily i byly bardzo zadowolone z ycia

>Chodzily, chodzily, poki ty tam bylas. Potem my przyjechalismy 5 sierpnia i
> [...]
To wiecej Ci tam nie wpuszcze!!!
Krysia, LORPK
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-11 23:06:32

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> To wiecej Ci tam nie wpuszcze!!!
> Krysia, LORPK
> K.T. - starannie

A co? Twoje jezioro? A cala Stara Kiszewa tez twoje wlosci? ))
To bede tylko przyjezdzac jak Lady K.T. juz pojedzie do UK i rakow nie
bedzie pilnowac...

******
m-gosia
******

1. Data: 2001-12-12 07:06:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A co? Twoje jezioro? A cala Stara Kiszewa tez twoje wlosci? ))
>To bede tylko przyjezdzac jak Lady K.T. juz pojedzie do UK i rakow nie
> [...]
jezioro chyba nasze , tyle razy taqmnaplulismy i....ze chyba
zastemplowane..raki znamy po imieniu i zawioze im male
walizeczkinastepnym raem, Twoje zdjecie przyczepie na drzewie nad
sama woda i po prostu sie przesiedla......jeszcze pare lat i bede
tam wpadac czesciej - drzy o drzyj morderco rakow (Stara Ka nie
moje wlosci, ALE...niedaleko jest wies Wesiory - za
Bytowem...moja rodzina stamtadn a pewno pochodzi bo nazwisko
skadinad NIE moze byc, me panienskie mam na mysli) wiec -
ne-ne-ne-ne-ne!

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-12 11:01:08

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bytowem...moja rodzina stamtadn a pewno pochodzi bo nazwisko
> skadinad NIE moze byc, me panienskie mam na mysli) wiec -

Ja nie jestem morderca, bo bym raka do reki nie wziela. To lepiej powies na
drzewie zdjecie mojego syna. A co do Bytowa - moja rodzina tez ma tam
korzenie. Zalozycielka naszego wielkiego rodu ( z domu Tusk) pochodzila ze
wsi Korne k/Bytowa. Zaloze sie ze nasze babcie sie znaly! Kaszubski wplyw
naszej babci byl tak ogromny ze zaden czlonek naszej rodziny nie wypije kawy
z cukrem. Predzej sie przekrecimy niz to wypijemy. To ty tez Kaszubka z tego
co wnioskuje. Nasza babcia wszystkich od malego uczyla kawe pic i cukier nie
mial w niej miejsca.

******
m-gosia
******

1. Data: 2001-12-12 11:53:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

wana

> [...]
>co wnioskuje. Nasza babcia wszystkich od malego uczyla kawe pic i cukier nie

no wiec babcie to nie ale pra-pra-pra-pra to pewnie tak, bo rozne
wzmianki o bezposrednio linijnych (nowotwor mi wyszedl czy jak?)
to sa z Kujaw bardziej, potem okolice Plocka bardzo, ale nazwisko
jest z Kaszub. Kawy z cukrem tez do pyska nie biore, ale jakos
tez i "ryby po kaszubsku" mi srednio odowiadaja... za to lasy i
jeziora jak najbardziej. I haft kaszubski. gdyby nie to, ze pod
reka (do 1/2godz - 45 min) nie ma miedzynarodowego lotniska to
bysmy zaczeli weszyc za dzzailkatak od Koscierzyny/Kartuz do
3miasta...szkoda. ale i tak spod Warszawy bedzie blizej w
"rodiznne" strony, przez rodzninne strony (Plock) i inne rodzinne
strony = Jeziorna, Powsin (to ze strony Mamy)

rozmarzylam sie jak nie wiem co, chyba zmienie na stole serwete
kaszubska owalna na kadwratowa ;)

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-12 19:42:33

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:
>Mam nadzieje, ze sie zorientowaly po co byly zaproszone do
>Carfourra i nawialy...

Tu raki. W takim razie wycofujemy się....

AgataW.

makowiec bez spodu - do uli
krokiety z soczewica
Bialystok i tutejsze jedzonko