Tak wiem! Jestem żałosny...

11. Data: 2007-11-26 18:33:55

Temat: Re: Tak wiem! Jestem żałosny...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:fiethf$aq3$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Widocznie za bardzo się nadąłeś ;-).

Myślisz że wtedy bym się do tego przyznał? ;P

12. Data: 2007-11-26 18:53:34

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> Myślisz że wtedy bym się do tego przyznał? ;P

No, jak już zeszło z Ciebie powietrze w te balony, to tak ;-).

Ewa

13. Data: 2007-11-26 18:55:52

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, jak już zeszło z Ciebie powietrze w te balony, to tak ;-).

Widać nie zeszło ;)))

14. Data: 2007-11-26 18:59:31

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile napisał(a):

> I w dodatku charytatywna ;)

Nie całkiem: czasem ktoś gorliwy odpłaca, ale nigdy nie ten, co go
uczyli i nie tym, czym by należało.
Najczęściej wtranżala się jakaś gorliwa baba (nie mam na myśli Ciebie,
wiesz chyba), co nie ma co robić - o, typ "okienny z wałkami na głowie"
by się tu też nadał do systematyki ;-)

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

15. Data: 2007-11-26 19:13:40

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Najczęściej wtranżala się jakaś gorliwa baba (nie mam na myśli Ciebie,
> wiesz chyba), co nie ma co robić - o, typ "okienny z wałkami na głowie"

Żenada -ot jak Bluzg gdy wytykał palcami
tych co mu wchodzili w drogę.
I z czym do ludzi?!
Pedagorzki od siedmió boleści...

16. Data: 2007-11-26 19:23:38

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):

> Pedagorzki od siedmió boleści...

No to peda(ł?), czy gorzki. Bo się Bluzg nie dorozumie... Z liczebnikiem
nie będzie miał kłopotu - koledzy mu przetłumaczą.

17. Data: 2007-11-26 19:34:45

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to peda(ł?), czy gorzki. Bo się Bluzg nie dorozumie... Z liczebnikiem
> nie będzie miał kłopotu - koledzy mu przetłumaczą.

Skoro się nim zasłaniasz mam rozumieć
że ty też nie dorozumiałaś?
Ty taka ytelygentna zdawałoby się...? ;P

18. Data: 2007-11-26 19:37:07

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Skoro się nim zasłaniasz mam rozumieć
> że ty też nie dorozumiałaś?
> Ty taka ytelygentna zdawałoby się...? ;P

Za bardzo monciż...

19. Data: 2007-11-26 19:44:37

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za bardzo monciż...

[...]