Tak wiem! Jestem żałosny...

1. Data: 2007-11-26 15:20:26

Temat: Tak wiem! Jestem żałosny...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

...ale nie potrafię się powstrzymać
przed robieniem kogo się da w balona! ;)

Jak się takie schorzenie nazywa? ;P

2. Data: 2007-11-26 16:12:15

Temat: Re: Tak wiem! Jestem żałosny...
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> ...ale nie potrafię się powstrzymać
> przed robieniem kogo się da w balona! ;)
>
> Jak się takie schorzenie nazywa? ;P

ADHD

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

3. Data: 2007-11-26 16:18:54

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ADHD

52minuty i rybka na haczyku ;P

Nie wytrzymałabyś żeby
się nie wyzłośliwić kiedy
dostajesz taaką okazję ;)

4. Data: 2007-11-26 16:45:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> ...ale nie potrafię się powstrzymać
> przed robieniem kogo się da w balona! ;)
>
> Jak się takie schorzenie nazywa? ;P

Widocznie za bardzo się nadąłeś ;-).

Ewa

5. Data: 2007-11-26 17:42:54

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> 52minuty i rybka na haczyku ;P
>
> Nie wytrzymałabyś żeby
> się nie wyzłośliwić kiedy
> dostajesz taaką okazję ;)

Biorę, co jest. Bluzgacza coś dziś nie ma...
:->

6. Data: 2007-11-26 17:46:00

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Biorę, co jest. Bluzgacza coś dziś nie ma...
> :->

To masochizm czy nauczycielskie ciągoty? Jedno i drugie (drugie
zwłaszcza w necie) dla mnie jest zboczeniem :]

--
Pozdrawiam - Aicha

7. Data: 2007-11-26 17:48:00

Od: "sukin.kot" <t...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Nov 2007 18:42:54 +0100, Ikselka napisał(a):

> Biorę, co jest. Bluzgacza coś dziś nie ma...

weź mnie od tyłu.

--
przytule i obrzygam# 5793410
WWW.SUKINKOT.BLOX.PL

8. Data: 2007-11-26 18:06:28

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):

> To masochizm czy nauczycielskie ciągoty? Jedno i drugie (drugie
> zwłaszcza w necie) dla mnie jest zboczeniem :]

Praca u podstaw nigdy nie jest zboczeniem. Może tylko nie zawsze ma
sens... i pewnie stąd skojarzenie nauczycielskich ciągot z masochizmem.
Bardzo dobre skojarzenie. To bardzo niewdzięczna praca jest.

9. Data: 2007-11-26 18:23:06

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lis, 19:06, Ikselka <i...@p...onet.pl> wrote:

> Praca u podstaw nigdy nie jest zboczeniem. Może tylko nie zawsze ma
> sens... i pewnie stąd skojarzenie nauczycielskich ciągot z masochizmem.
> Bardzo dobre skojarzenie. To bardzo niewdzięczna praca jest.

I w dodatku charytatywna ;)

--
Fra

10. Data: 2007-11-26 18:24:50

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lis, 17:12, Ikselka <i...@p...onet.pl> wrote:

> ADHD

Zeby! To jeszcze bylaby jakas nadzieja...

--
Fra

Re: Andrzejki [OT]
WIOSNA !!!