Re: Andrzejki [OT]

1. Data: 2007-11-26 11:34:08

Temat: Re: Andrzejki [OT]
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:fiadl2$nhv$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie. Przed...

blebleble:

> ..."amatorskimi "badaniami" "problemów" w rodzaju "wpływ
> promieniowania resztkowego w leju po upadku Meteorytu Tunguskiego na
> ilość ejakulatu u mężczyzn podczas zbliżeń w okresach pełni księżyca -
> grupa reprezentatywna pl.hum.psychologia"."

> Sorry, ale są granice konstruktywnej ciekawości,

Przepraszasz za to ze sama masz je tak ciasno wyznaczone
czy że swój sprawy granic ogląd próbujesz narzucić innym?

> mnie taki problem w
> dyskusji na poziomie "nie leży" i nie jest to wstydliwość. A jeśli już,
> to za rozmówców, którzy tam się aktywnie udzielają.

Postawa którą prezentujesz się nazywa kołtuństwem moja droga...
"Bo tobie nie leży" A kogo to...! To nie pisz w wątku który
ci nie leży i już... ;)

> Jak stwierdzicie zależność, to ogłoście w czaopiśmie "Wróżka" -
> dostaniecie tantiemy...

Redaktorujesz tam? Tylko naczelna może coś takiego obiecywać ;)

Zniesmaczona wróżka maxyma-listka figowego [lub bobkowego raczej]

A pozatym sama we własnym wątku robisz taki OT ze nawet moje granice
w tym wzgledzie przekraczasz -aż jestem z ciebie dumny ;P

2. Data: 2007-11-26 12:05:46

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):

> Postawa którą prezentujesz się nazywa kołtuństwem moja droga...

Może porozmawiasz o wydalaniu? Wiesz: rodzaj, terminy, korelacje...
A jakim trzeba być otwartym, niekołtuńskim - podrzuć tego typu temat, na
pewno znajdziesz rozmówców.
Temat-rzeka, pasuje na każdą okazję i każdy będzie mial coś do
powiedzenia od siebie, nie tylko kobiety :->

> "Bo tobie nie leży" A kogo to...! To nie pisz w wątku który
> ci nie leży i już... ;)

Nie piszę. Założyłam swój i prezentuję w nim własne poglądy (teraz są to
POGLĄDY, a nie edukacja).
Jak wymyślisz coś ciekawego (a zdarzało się, zdarzało), to moooooże...
Jednak "na dziś" - jestem zdegustowana, co widać, mam nadzieję. I to tak
bardzo, że może się to okazać zjawiskiem trwałym.
I nie pisz, że nikt płakał nie będzie - to banał, czyli oczywista
oczywistość, która wiem, że mnie przynajmniej nigdy nie zbulwersuje.
Sprawdzone rozwiązania są najlepsze dla wszystkich.

No i - patrz moja sygnaturka: widzę, że nikt, absolutnie nikt nie może
mi tu pomóc :-)

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

3. Data: 2007-11-26 12:19:40

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
[...]
> No i - patrz moja sygnaturka: widzę, że nikt, absolutnie nikt nie może
> mi tu pomóc :-)

Oj jaka ty jesteś biedna pozostawiona sama sobie sierotka...

4. Data: 2007-11-26 12:21:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fiedje$fo1$1@news.onet.pl...

> [...]
> mi tu pomóc :-)

Oj jaka ty jesteś biedna pozostawiona sama sobie sierotka...

Ja jej nie zostawiłem.

5. Data: 2007-11-26 12:25:48

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> [...]
>
> Oj jaka ty jesteś biedna pozostawiona sama sobie sierotka...
---
> Ja jej nie zostawiłem.

Dmuchasz na zimne? ;)

6. Data: 2007-11-26 14:07:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fieduv$gvq$1@news.onet.pl...

Dmuchasz na zimne? ;)

Nie wyglada na zimną, wręcz przeciwnie...

7. Data: 2007-11-26 14:39:00

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fieduv$gvq$1@news.onet.pl...
>
> Dmuchasz na zimne? ;)
>
> Nie wyglada na zimną, wręcz przeciwnie...

To uważaj żeby się nie sparzyć... ;P

8. Data: 2007-11-27 11:57:23

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):

> To uważaj żeby się nie sparzyć... ;P

Kompetencja i doświadczenie to bardzo dobre podstawy do radzenia innym.
Tu podszedłeś do życia odpowiedzialnie :-)

9. Data: 2007-11-27 22:43:14

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kompetencja i doświadczenie to bardzo dobre podstawy do radzenia innym.
> Tu podszedłeś do życia odpowiedzialnie :-)

Doprawdy wodą być na wasze rany trudna rola
pomiędzy parą i lodem
-trzeba być letnim- choć to przekleństwo...
kuszące nawet boga

WIOSNA !!!
A tu taka niewdzięczno?ć.
Pytamy, pytamy, pytamy i pytamy .