Załamuje mnie...

1. Data: 2007-11-25 21:27:52

Temat: Załamuje mnie...
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...tematyka podjęta w tej grupie przed chwilą. To już po prostu dno. Z
kim jak rozmawiam? Żegnam.
--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

2. Data: 2007-11-25 21:49:47

Temat: Re: Załamuje mnie...
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> ...tematyka podjęta w tej grupie przed chwilą. To już po prostu dno. Z kim
> jak rozmawiam? Żegnam.

Nikt nie zaluje
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

3. Data: 2007-11-25 21:54:59

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości

> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Nikt nie zaluje

Ja żałuję...
...że nie podała danych do ankiety...

4. Data: 2007-11-26 13:57:08

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lis, 22:27, Ikselka <i...@p...onet.pl> wrote:
> ...tematyka podjęta w tej grupie przed chwilą.
> [...]
Taka czysto psychologiczna, nieprawdaz? ;)

--
Fra

5. Data: 2007-11-26 17:34:07

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile napisał(a):

> Taka czysto psychologiczna, nieprawdaz? ;)

Nie no, co Ty, OT to wcale nie jest, tego nie można zarzucić - w końcu
temat ten wziął się z jakiegoś tam myślenia...
Trzewiami.

Tylko dlaczego ja tak nie znoszę typów trzewnych (typ trzewny - moja
propozycja rozszerzenia systematyki typów w psychologii osobowości),
zwłaszcza u mężczyzn...
Może dlatego, że zgodnie z logiką wypadałoby je umieścić zaraz po...
nadrzewnych, druga moja propozycja do ww systematyki.

6. Data: 2007-11-26 18:28:11

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie no, co Ty, OT to wcale nie jest, tego nie można zarzucić - w końcu
> temat ten wziął się z jakiegoś tam myślenia...
> Trzewiami.

Nie chcę być złośliwa, Ikselko, ale czy Twoje oburzenie nie wzięło się
stąd, że ankieta jakoby Cię już nie dotyczy? ;-)

A sama dociekliwość mężczyzn w babskich kwestiach bywa ujmująca ;-).

Ewa

7. Data: 2007-11-26 18:35:25

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lis, 18:34, Ikselka <i...@p...onet.pl> wrote:

> Nie no, co Ty, OT to wcale nie jest, tego nie można zarzucić - w końcu
> temat ten wziął się z jakiegoś tam myślenia...

Tak podchodzac do sprawy, to na dobry lad wszystkie tematy poruszane
na grupach powinny trafiac na psp... No bo niby wszystko bierze sie z
_jakiegos tam_ 'myslenia' ;)

> Trzewiami.
> Tylko dlaczego ja tak nie znoszę typów trzewnych (typ trzewny - moja
> propozycja rozszerzenia systematyki typów w psychologii osobowości),
> zwłaszcza u mężczyzn...

Ja bym powiedziala raczej - zwlaszcza u _chlopow_. U _mezczyzn_ jest
znacznie lepiej :)

> Może dlatego, że zgodnie z logiką wypadałoby je umieścić zaraz po...
> nadrzewnych, druga moja propozycja do ww systematyki.

;D

--
Fra

8. Data: 2007-11-26 18:40:48

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> Nie chcę być złośliwa, Ikselko, ale czy Twoje oburzenie nie wzięło się
> stąd, że ankieta jakoby Cię już nie dotyczy? ;-)

Znając typowe babskie reakcje, nie jestem zaskoczona Twoją wypowiedzią,
wzbudziła ona nawet wreszcie uśmiech (niestety, tylko politowania) na
mojej twarzy.
Skoro nie rozumiesz, że sprawy kobiecego periodu (oraz choroby,
wypróżnienia i polityka) nie są przyjęte jako tematy rozmów w
(średniochoćby) kulturalnym towarzystwie, to cóż, jako jedyny powód
pozostaje Ci przyjąć, że przeżywam właśnie ostatni etap klimakterium i
gotowa jestem zabić każdą szczęśliwie miesiączkującą...

I jeszcze jedno, na przyszłość dla Ciebie (durnej i chmurnej)
przestroga: zanim spytasz z udawana troską (ze swej żtp. "kompletnej" i
komfortowej, a niezasłużonej niczym szczególnym poza menstruacją,
pozycji) jakąkolwiek kobietę wprost, czy jest "w trakcie", czy już
nieszczęśliwie "po", weź pod uwagę kobiety po amputacjach.

> A sama dociekliwość mężczyzn w babskich kwestiach bywa ujmująca ;-).

Tylko ze strony męża i to bez przesady. Żeby rozpatrywał moje "rytmy" w
zależności od terminu najbliższego sabatu czarownic - co to, to nie.

--
XL kompletna aż do bólu

9. Data: 2007-11-26 18:50:12

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lis, 19:28, medea <e...@p...fm> wrote:

> Nie chcę być złośliwa, Ikselko (...)

Skoro nie chcesz, to dlaczego jestes? Lubisz postepowac wbrew
sobie? :)

> A sama dociekliwość mężczyzn w babskich kwestiach bywa ujmująca ;-).

Tylko wtedy, gdy mezczyzna jest ujmujacy :)

--
Fragile

10. Data: 2007-11-26 18:52:40

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile napisał(a):

> [...]
> _jakiegos tam_ 'myslenia' ;)

> Ja bym powiedziala raczej - zwlaszcza u _chlopow_. U _mezczyzn_ jest

Racja. Przecież niedawno jeszcze sama wyraźnie ich rozgraniczałam, tak
mi się tylko chlapnęło.
//MĘŻCZYŹNI - przepraszam Was. Jesteście super. Zawsze.

> ;D

To jesteś tym psychologiem, czy nie? Możesz sobie wziąć ten pomysł -
może go zgłosisz, gdzie trzeba; oddaję Ci prawa, piszę to publicznie.
;-)

--
[...]

Twardo stapac po glebie....
Miesiączki a Miesiączek [pełnia Księżyca]
W temacie fałszywych wspomnień
Judith Rich Harris "Geny czy wychowanie?"
bzdury na grupie