Tak, wrocilem :))

1. Data: 2003-08-08 10:01:30

Temat: Tak, wrocilem :))
Od: r...@n...pl (Radosław Tatarczak) szukaj wiadomości tego autora

Mam zla i dobra nowine, zla dla tych, ktorych irytuje, niestety wrocilem,
dobra dla kilku, ktorzy mnie lubia, nareszcie wrocilem ;) Po magisterce,
wakacjach, remoncie, referendum jestem gotow do flejmow, widze, ze juz
kilka przygaslo, ale czas to zmienic, hajze na homofobow ;)

Ontopicznie, jaka wirtualna klawiature polecacie do Win2000?

wracajacy
RT

2. Data: 2003-08-08 14:31:19

Temat: Re: Tak, wrocilem :))
Od: "Tomasz Gumny" <t...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ontopicznie, jaka wirtualna klawiature polecacie do Win2000?

Mam nowszą wersję klawiatury: http://www.gumny.com.pl/program.htm,
która chodzi pod WinNT, zatem powinna też chodzić pod Win2K.
Jeśli jesteś zainteresowany daj znać - podeślę na priv, bo to wersja beta.
TG

3. Data: 2003-08-08 14:53:34

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radosław Tatarczak" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
juz
> kilka przygaslo, ale czas to zmienic, hajze na homofobow ;)
-----------------------------------
Witaj Radku!
Przede wszystkim gratuluję Ci udanej obrony pracy i uzyskania
pierwszego tytułu naukowego.
Fantazja ułańska Cię nie opuszcza, toteż Grupa może na tym tylko
zyskać. Jeśli tylko znajdziesz czas, to już jako, jakby nie było,
specjalista w sprawach ON mógłbyś wesprzeć wysiłki prowadzące do
ustanowienia demokratycznej reprezentacji środowiska, bo to co się
aktualnie dzieje, woła o pomstę do nieba i chyba nie tylko tam.
pozdrawiam serdecznie
--
Zbig A G

4. Data: 2003-08-08 15:13:25

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Radosław Tatarczak" <r...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Cześć Radeczku.

> Mam zla i dobra nowine, zla dla tych, ktorych irytuje, niestety wrocilem,
> dobra dla kilku, ktorzy mnie lubia, nareszcie wrocilem ;)

Nareszcie sie odkurzyłeś:-)))

> Po magisterce,
> wakacjach, remoncie, referendum jestem gotow do flejmow, widze, ze juz
> kilka przygaslo, ale czas to zmienic, hajze na homofobow ;)

Moje serdeczne gratulacje - nareszcie:-)
To co, kiedy otwierasz firme?

pozdr. - Józek
____________________

5. Data: 2003-08-08 16:55:48

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Radosław Tatarczak" napisał(a):

> Mam zla i dobra nowine, zla dla tych, ktorych irytuje, niestety wrocilem,
> dobra dla kilku, ktorzy mnie lubia, nareszcie wrocilem ;) Po magisterce,
> wakacjach, remoncie, referendum jestem gotow do flejmow, widze, ze juz

Witaj RADKU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kupa czasu cię nie było :)
Co u ciebie słychać ?

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

IV Międzynarodowy Zjazd i Konferencja
Osób Niepełnosprawnych Związanych z Internetem
"Ustroń 2003"
http://www.proinfo.pl/ustron2003/

6. Data: 2003-08-08 17:27:48

Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We piątek 8 sierpnia 2003 o 12:01:30 Można było na grupie przeczytać :

> [...]
RBT> kilka przygaslo, ale czas to zmienic, hajze na homofobow ;)

RBT> Ontopicznie, jaka wirtualna klawiature polecacie do Win2000?

Witaj szanowny(a) RT

Gratuluje magisterki i nie było tak ciężko jak się wydawało przed

-- Pozdrowienia, dla mgr i innych utytułowanych i nie utytułowanych

Piotr mailto:p...@p...onet.pl

http://pmbb.fm.interia.pl

7. Data: 2003-08-11 11:37:43

Od: r...@n...pl (Radosław Tatarczak) szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Gumny" <t...@i...org.pl> wrote in
<bh0cal$l01$1@nemesis.news.tpi.pl>:

>Mam nowszą wersję klawiatury: http://www.gumny.com.pl/program.htm,
>która chodzi pod WinNT, zatem powinna też chodzić pod Win2K.
>Jeśli jesteś zainteresowany daj znać - podeślę na priv, bo to wersja beta.

Tak, jestem zainteresowany, wyslij na r...@t...tpsa.pl. Mozesz liczyc na
garsc uwag o tej becie :)

zainteresowany
RT

8. Data: 2003-08-16 13:05:17

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

juz
> kilka przygaslo, ale czas to zmienic, hajze na homofobow ;)
Mam dla Ciebie Radek wyłącznie złą nowinę: po Twoich ostatnich kilku
postach, tych którzy Cię lubią robi się jakby mniej. Tłoku wielkiego
przy witaniu Ciebie ponownie na Grupie nie było, mniemam jednak, że Ci
którzy Cię przywitali nie musieli się do tego zmuszać. W podzięce
otrzymali pogardliwe (tak można przypuszczać) milczenie. Cóż, zdobycie
dyplomu magistra niekoniecznie związane jest z czymś takim, co jedni
nazywają kindersztubą inni zaś zwyczajną uprzejmością.
Po magisterce już jesteś i dajesz temu wyraz w prawie każdym postingu,
mogę Cię jednak zapewnić, że jeśli nie uda Ci się tego odpowiednio
zdyskontować w życiu, to będziesz mógł sobie ten papierek zawiesić tam
gdzie król piechotą chodzi, albo dawać popisy na Grupie psi. Tutaj
jest parę osób, które mają takie papierki od czasu kiedy ty waliłeś
jeszcze w pieluchy, albo też i wcześniej tj. kiedy nie byłeś jeszcze
zaplanowany, a także papierki o wiele ważniejsze od Twojego i jakoś
nie widać, by ktoś z tego powodu specjalnie się pysznił.
Gdybyś miał wątpliwości o jakiego rodzaju popisy grupowe chodzi, to
zalecam ponowną lekturę własnych postów i zwrócenie uwagi na takie
określenia jak: "gdzie uczą takich bzdur...". Bardzo delikatna
sugestia, że "przeciętniak" to idiota (zapewne z panem magistrem nie
ma prawa się równać, zwłaszcza na polu kłapania szczęką, bo trzeba
jeszcze mieć świadomość, że jeśli dyskutujesz z człowiekiem, który
teraz ustępuje Ci pod względem cenzusu naukowego, to może mieć jednak
wiedzę życiową taką, o jakiej Ty będziesz mógł tylko pomarzyć, a być
może nigdy Ci nie będzie dane jej dostąpić. Dlatego postaraj się
podejść z szacunkiem do kogoś, kto nie jest nawet Twoim adwersarzem,
bo to nie on Ciebie , tylko Ty jego prowokujesz. Jeśli masz kogoś za
głąba, to wstrzymaj się z popisami i zignoruj post (ten możesz
również).
W Twoim "powitalnym" postingu deklarujesz gotowość do "flejmów". Skoro
tak się dopraszasz, to pewnie będziesz je miał, zechciej tylko
odnaleźć subtelną różnicę między pospolitym chamstwem a retoryczną
dyskusją. Na uczelni, chociaż tyle, może nauczyli , hę?
Nie mam zamiaru zniechęcać Cię do dyskusji, nawet najbardziej
płomiennych, ale jeśli chcesz by Cię szanowano, to szanuj Twoich
rozmówców i zastanów się dwa razy zanim obdarzysz kogoś obraźliwym
epitetem.
Tu niektórzy "nawiedzeni" grożą "killfile'ami" itp. , ja obiecuję Ci
jedno: będę uważnie czytał wszystkie Twoje posty i nie przepuszczę
żadnej okazji, jeśli będziesz się nadal "zachowywał".
Na początek zrób jedno: koduj Twoje wiadomości według standardów
przyjętych w polskim Usenecie, albo zaniechaj stosowania polskich
znaków. Jako, że wielokrotnie już Ci zwracano na to uwagę i robisz to
z pełną świadomością, pozwalam sobie uważać to za przejaw umyślnego
lekceważenia Uczestników Grupy.
--
Zbig A G

9. Data: 2003-08-16 19:13:50

Od: r...@n...pl (Radosław Tatarczak) szukaj wiadomości tego autora

"Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> wrote in
<bhla73$kf5$1@atlantis.news.tpi.pl>:

> [...]
>którzy Cię przywitali nie musieli się do tego zmuszać. W podzięce
>otrzymali pogardliwe (tak można przypuszczać) milczenie. Cóż, zdobycie

Nie chwaliłem się tytułem magistra, było to zaledwie wspomniane, tak więc
nie chciałem tego faktu akcentować kolejnymi podziękowania.
>dyplomu magistra niekoniecznie związane jest z czymś takim, co jedni
>nazywają kindersztubą inni zaś zwyczajną uprzejmością.

Nie złamałem netetykiety, a ją uważam za kodeks zachowania na psi.
>Po magisterce już jesteś i dajesz temu wyraz w prawie każdym postingu,

Dokładnie w dwóch postach na kilkanaście, inaczej liczymy?
> [...]
>zaplanowany, a także papierki o wiele ważniejsze od Twojego i jakoś
>nie widać, by ktoś z tego powodu specjalnie się pysznił.

Poproszę o cytaty z moim zachowaniem które usprawiedliwiają Twoje słowa.
Poza tym zarzucasz mi brak kultury, a o czym świadczą Twoje powyższe słowa?
O kulturze ??? Chyba inaczej rozumiemy to pojęcie.
>Gdybyś miał wątpliwości o jakiego rodzaju popisy grupowe chodzi, to
>zalecam ponowną lekturę własnych postów i zwrócenie uwagi na takie
>określenia jak: "gdzie uczą takich bzdur...". Bardzo delikatna

Reagowałeś na słowa Algrafa? Nie? Słowo pedał akceptujesz? A mi uwagę
zwracasz, jesteś niezwykle konsekwentny. Zwróć uwagę, że to moi poprzednicy
używali skandalicznego języka ( milczenie z Twojej strony) ja uznałem, że
mam prawo używać nie mniej intensywnego języka. Ale to ja jestem tym złym.
Oto logika, której nie rozumiem.
>sugestia, że "przeciętniak" to idiota (zapewne z panem magistrem nie
>ma prawa się równać, zwłaszcza na polu kłapania szczęką, bo trzeba

Proszę o poparcie cytatem tej tezy, albo o przeprosiny.
> [...]
>wiedzę życiową taką, o jakiej Ty będziesz mógł tylko pomarzyć, a być
>może nigdy Ci nie będzie dane jej dostąpić. Dlatego postaraj się

Jesteś tendencyjny, zareagowałem jedynie na nierzetelną argumentację
Inwalidy. Na dowód mam google.
> [...]
>bo to nie on Ciebie , tylko Ty jego prowokujesz. Jeśli masz kogoś za
>głąba, to wstrzymaj się z popisami i zignoruj post (ten możesz

Przepraszam ale nie mam prawa reagować na ignorancję dyskutantów? Dlaczego
nie zwracasz uwagi Inwalidzie?
>W Twoim "powitalnym" postingu deklarujesz gotowość do "flejmów". Skoro
>tak się dopraszasz, to pewnie będziesz je miał, zechciej tylko

Wybacz Algraf to nic osobistego ;))
A Algraf już to prawo ma? Kto użył pierwszy słów takich jak pedał? Ja ???
Kto cytuje RM? Ja ???? To nie ja zacząłem flejma, nie byłem nawet przy jego
rozwoju. Bądź sprawiedliwy.
> [...]
>płomiennych, ale jeśli chcesz by Cię szanowano, to szanuj Twoich
>rozmówców i zastanów się dwa razy zanim obdarzysz kogoś obraźliwym

Skąd pewność, że nie czyta psi jakiś gej i kuriozalne zachowania Algrafa
(wątek o muszkach) odebrał jako obraźliwy epitet? Wybacz, ale w grupowym
życiu celowo będę zniżał się do epitetowania, ale nigdy nie użyję pierwszy
tej broni. Ale mam prawo oponować, na sposób adekwatny do rangi argumentów
interlokutora.
>Tu niektórzy "nawiedzeni" grożą "killfile'ami" itp. , ja obiecuję Ci
>jedno: będę uważnie czytał wszystkie Twoje posty i nie przepuszczę
>żadnej okazji, jeśli będziesz się nadal "zachowywał".

Moje zachowanie jest wykładnią poziomu danego wątku. Mogę dyskutować
kulturalnie o prawach gejów, ale nie widzę zbyt wielu chętnych, słyszę
zewsząd wyłącznie pogardę. Służę cytatami.
>Na początek zrób jedno: koduj Twoje wiadomości według standardów
>przyjętych w polskim Usenecie, albo zaniechaj stosowania polskich

Przepraszam od tygodnia testuję wirtualną klawiaturę i zapomniałem o
wyslaniu posta na pl.test. Wybacz, ze pisalem i teraz zle, ale nie mam
czasu przeprawic teraz.
>znaków. Jako, że wielokrotnie już Ci zwracano na to uwagę i robisz to
>z pełną świadomością, pozwalam sobie uważać to za przejaw umyślnego
>lekceważenia Uczestników Grupy.

Mi? Oprocz ostatniego tygodnia zawsze pisalem z xnews, on koduje poprawnie.
Nie znalazlam też uwag. proszę podaj ms-id bo może czytnik mi się skopal.
Jak poszly na priva to tym gorzej, serwer smtp zmienil wlasciciela i mialem
2 tygodnie bez tvk.tpsa.pl a na pytanie gdzie kopie zapasowe admini
wzruszają ręcami.

pozdrawiam wielce zdziwiony
Radek

niusy outlook