Tak z ciekawości....

1. Data: 2002-02-05 18:32:46

Temat: Tak z ciekawości....
Od: "abciximab" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio znajomy zapytał mnie (tak z ciekawości) na ile wyceniłbym swoją
nerkę, w sensie ile bym za nią chciał. W pierwszej chwili pomyślałem, że
skoro byłaby potrzebna, żeby uratować czyjeś życie, to oddałbym za darmo,
ale jak się zastanowić.... Ciekawe co na ten temat myślicie.
Pozdrawiam.

2. Data: 2002-02-05 22:06:04

Temat: Re: Tak z ciekawości....
Od: "JurekA" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "abciximab" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> skoro byłaby potrzebna, żeby uratować czyjeś życie, to oddałbym za darmo,
> ale jak się zastanowić.... Ciekawe co na ten temat myślicie.

Pytalem sie z podobnych pobudek o to samo w lecie i to na paru grupach nikt
nie udzielil powaznej odpowiedzi.

J.

3. Data: 2002-02-06 07:20:15

Od: Rafal Tomasik <r...@z...kielce.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

abciximab wrote:

> [...]
> skoro byłaby potrzebna, żeby uratować czyjeś życie, to oddałbym za darmo,

zawsze możesz oddać za serię Zeppelin'ów ;-)

4. Data: 2002-02-06 07:21:59

Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W mięsnym nerki nie powinny kosztowć więcej niż 7 PLN/kg i jedzenie też jest
niezbędne dla życia.

Ile waży taka ludzka nerka ( anatomię będę miał dopiero od października jak
się uda więc proszę o wyrozumiałość)
Ważny jest tutaj raczej rząd wartości niż dokładność, a więc:
0,1 kg *7PLN/kg=0,70 PLN=70gr

--
<@>Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi.<@>

--
Z pozdrowieniami Adam Figarski

Papużki Nierozłączki
www.republika.pl/adam_figarski
n...@p...onet.pl

5. Data: 2002-02-06 15:41:22

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skoro byłaby potrzebna, żeby uratować czyjeś życie, to oddałbym za darmo,
> ale jak się zastanowić.... Ciekawe co na ten temat myślicie.

u nas handel organami jest zabroniony, ale kiedys podawali info o nielegalnym
handlu w chinach - 4-5 tys dolarow, nerka od wieznia skazanego na kare smierci,
byly tam wycenione wszystkie organy nadajace sie do przeszczepu... makabra

adam

6. Data: 2002-02-07 21:33:42

Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie ludziom zgotowali taki los. ;(