Takie sobie wędrowanie

1. Data: 2001-02-21 17:24:15

Temat: Takie sobie wędrowanie
Od: "PIotr M:\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W poniedziałek wróciłem z wypadu związanego z feriami w województwie
Śląskim właśnie się owe zakończyły.Byłem tam opiekunem co zresztą nie jest
najważniejsze. Do wyjazdu przygotowałem się jak przystało na harcerza w
stanie spoczynku starannie Nowy wygodny plecak z zapięciami gdzie się tylko
da sfinansowałem sam .Nowy śpiwór nowoczesny malutki tak zwana trumna lub
mumia,którą sfinansował mój prywatny PEFRON, moja nieoceniona mama. Właśnie
z tym ostatnim mam problem. Otóż śpiwory te zostały tak pomyślane że aby je
spakować je do ich małych pokrowców trzeba użyć wszystkich dostępnych
kończyn w
taki oto sposób:
zwinięty śpiwór wkładamy między kolana a wolnymi rękoma
naciągamy worek- pokrowiec .
Niby wszystko fajnie. Jak kto ma wszystkie kończyny sprawne nie ma problemu.
Ale taki Homo sapiens jak ja który przed stworzeniem wolał stać w kolejce po
rozum a nie nogi :-) musi kombinować bo ma delikatny kłopot. Rozwiązałem
sprawę przy pomocy niewiasty przepięknej urody imieniem Barbara. ale nie
zawsze będę miał taką okazje więc jeśli ktoś z szanownych kolegów ma pomysł
jak sobie samodzielnie z takim śpiworem poradzić To proszę zwłaszcza zależy
mi na poradach kulochodów.

Pozdrawiam serdecznie
--
Idź za swoją legendą
zaczerpnięte z Alchemika

2. Data: 2001-03-01 11:33:21

Temat: Re: Takie sobie wędrowanie
Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PIotr M:) <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:975bec$q55$...@n...tpi.pl...

[...]
> [...]
pomysł
> jak sobie samodzielnie z takim śpiworem poradzić To proszę zwłaszcza

Witam!

Wypróbuj, jak śpiwór reaguje na inne imiona (o urodzie nie wspomnę).

--
Pozdrawiam.
Pearl

3. Data: 2001-03-02 07:20:21

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pearl napisał(a):

> [...]
> zależy
>
> Witam!
>
> Wypróbuj, jak śpiwór reaguje na inne imiona (o urodzie nie wspomnę).

Oj może nie zareagować i co w tedy:)?
--
Pozdrowka
Apik

Bombowa sroda czyli bajka na faktach autentycznych
Wózki inwalidzkie - nowa strona WWW.
Pomocy!
TOPIC:USTRON 2001
Pytania do prezesa PFRON