Witam wszystkich - jestem nowy

1. Data: 2001-02-21 19:13:22

Temat: Witam wszystkich - jestem nowy
Od: "K.Piotrowski" <k...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie witam wszystkich !

Wlasnie stalem sie uczestnikiem tej grupy. Teraz juz (mam nadzieje) w pelni
bede mogl uczestniczyc, poniewaz do tej pory bylem na innym serwerze i tylko
moglem czytac wiadomosci.

Kilka slow o sobie:

Lubie nieraz cos poczytac, lubie muzyke ( obecnie w moim ulubionym radiu
'leci' -Placibo & (goscinnie) D.Bovie "Without you I'm nothing" - to lubie),
ostatnio inspiruje mnie brytyjka Dido. Lubie Pearl Jam, Sade, cenie Pink
Floyd (i ich 'Dark Side of the moon' czy Division Bell'). Lubie U2, Sting'a
... acha i jeszcze Myslowitz oraz oczywiscie pania E.Bartosiewicz i wiele,
wiele innych.
Czasami troche programuje.

K.Piotrowski

2. Data: 2001-02-21 20:52:10

Temat: Re: Witam wszystkich - jestem nowy
Od: "Bodzio" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy Cię serdecznie. Czuj się jak w domu
Pozdrawiam
Bodzio

3. Data: 2001-02-21 22:57:35

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bodzio napisał(a):

> Witamy Cię serdecznie. Czuj się jak w domu
> Pozdrawiam
> Bodzio

Wita również
--
Pozdrowka
Apik

4. Data: 2001-02-22 10:43:43

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"K.Piotrowski" napisał(a):

> [...]
> bede mogl uczestniczyc, poniewaz do tej pory bylem na innym serwerze i tylko

No w końcu :-)
Widzę że już Ci się udało dorwać do TPI :-)
--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

5. Data: 2001-02-24 18:10:17

Od: "K.Piotrowski" <k...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj !

Tak - dorwałem się i (mam nadzieję) prędko się nie oderwać.

A tak w ogóle to dzięki.

K.Piotrowski
Użytkownik Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...pl...

> No w końcu :-)
> Widzę że już Ci się udało dorwać do TPI :-)
> --
> Z pozdrowieniami
>
> Jacek K.

Takie sobie wędrowanie
Bombowa sroda czyli bajka na faktach autentycznych
Wózki inwalidzkie - nowa strona WWW.
Pomocy!
TOPIC:USTRON 2001