Tampony a pływanie

1. Data: 2002-07-30 16:38:29

Temat: Tampony a pływanie
Od: "EwaK" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można w czasie miesiączki , używając tamponów, kąpać się w morzu bez
ograniczeń?
EwaK

2. Data: 2002-07-30 16:47:29

Temat: Re: Tampony a pływanie
Od: "D." <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

EwaK napisał(a) w wiadomości: <2...@2...17.234.210>...
>Czy można w czasie miesiączki , używając tamponów, kąpać się w morzu bez
>ograniczeń?

Sorry, ale wolalbym nie plywac obok Ciebie.... :)
Moze lepiej posiedz na piasku, zbuduj zamek itp.

D.

3. Data: 2002-07-30 19:11:14

Temat: Odp: Tampony a pływanie
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sorry, ale wolalbym nie plywac obok Ciebie.... :)
> Moze lepiej posiedz na piasku, zbuduj zamek itp.

Dlaczego niektórzy mają tak żenująco marne pojęcie o kobiecej fizjologii i
zastosowaniu niektórych środków higienicznych?

Tematu antykoncepcji nawet nie
aczam...:((((((((

A kąpanie z tamponami oczywiście dozwolone - na ulotce masz napisane, przynajmniej na
ob, że po kapieli trzeba tampon po prostu wymienić.

Ze względów higienicznych - stan czystości Bałtyku a zwiększona wrażliwość na
infekcje w czasie miesiączki - kąpiel odradzam.

pozdrawiam

cherokee łapiąca infekcje przy byle okazji

4. Data: 2002-07-30 19:35:16

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sorry, ale wolalbym nie plywac obok Ciebie.... :)
> Moze lepiej posiedz na piasku, zbuduj zamek itp.

a co to za glupie teksty? w koncu tampony sa po to, zeby nie
przepuszczaly tego, czego maja nie przepuszczac!

5. Data: 2002-07-30 19:58:37

Od: "Katja_C" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Delikwent chyba zdawał sobie sprawę z głuptoy swojego hasła bo podpisał się
jedynie inicjałem...

6. Data: 2002-07-30 20:24:29

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Rena" <r...@p...pl> skrev i meddelandet

> a co to za glupie teksty? w koncu tampony sa po to, zeby nie
> przepuszczaly tego, czego maja nie przepuszczac!

Jak to? Jesli tampon zostanie zmoczony z drugiej strony, bedzie mniej
chlonny i zacznie przeciekac.... Tampon to nie korek, jesli szczelnie
by zatykal ujscie, dawnoby byl usuniety ze sprzedazy.

Wracajac do pytania Ewy: Odradzam Ci kapiel w basenie czy w morzu.
Jesli wzgledy estetyczne do Ciebie nie przemawiaja, to moze zdrowotne?

Magda

7. Data: 2002-07-30 20:36:24

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
szczelnie
> by zatykal ujscie, dawnoby byl usuniety ze sprzedazy.

chmmm, a sa takie w sklepach tampony super plus, czy jakos tak -
przeznaczone do max. uzywania przez 12 godzin. myslisz, ze po godzinie
plywania one tez beda przeciekac?

8. Data: 2002-07-30 20:48:31

Od: "D." <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katja_C napisał(a) w wiadomości: ...
>Delikwent chyba zdawał sobie sprawę z głuptoy swojego hasła bo podpisał się
>jedynie inicjałem...

A co Ty jestes wrozka jakas ze odczytujesz co kto napisze
po inicjale? Pomysl troche a zorientujesz sie ze masz
nierowno pod sufitem.
A Twoja ksywa: Katja_C to co, Twoje prawdziwe imie i
nazwisko? Szczerze to ono NIC nikomu nie mowi.
Tak wiec zastanow sie co piszesz, bo pozniej glupota
wychodzi Ci z butow (o slomie nie wspomne).

D.
-

9. Data: 2002-07-30 21:03:29

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wracajac do pytania Ewy: Odradzam Ci kapiel w basenie czy w morzu.
> Jesli wzgledy estetyczne do Ciebie nie przemawiaja, to moze zdrowotne?

Te, lala, zapytam bezczelnie:

miałaś kiedys tampon w ...?

Bo ja używam ich regularnie i wiem, jak działają.
I technicznie patrząc pływac w nich można.

A te "względy estetyczne" brzmią jak z "Gościa niedzielnego".

To jest fachowa grupa, więc nie truj.

nie pozdr

cherokee

10. Data: 2002-07-30 21:49:24

Od: Anka <x...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

::: Solana ::: wrote:

> [...]
> Wracajac do pytania Ewy: Odradzam Ci kapiel w basenie czy w morzu.
> Jesli wzgledy estetyczne do Ciebie nie przemawiaja, to moze zdrowotne?

hm... "tampon zmoczony z drugiej strony zacznie przeciekac" ?... a ktora
to jest ta "druga strona" ? :>
Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze kapiel w basenie nie powoduje
"przeciekania", a stosowanie tamponow polecam wlasnie glownie ze wzgledow
estetycznych.

EwoK zycze udanych wakacji :)
Anka

dretwienie lydek