Tanie wrzosy w Leroy Merlin - jakie odmiany?

1. Data: 2010-09-02 16:03:18

Temat: Tanie wrzosy w Leroy Merlin - jakie odmiany?
Od: Siwy <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

zakupiłem dzisiaj kilkanaście wrzosów W Leroyu, bo w promocji sprzedawali
za 2zł/szt. Skusiłem się. Teraz nęci mnie co to za odmiany. Kupiłem dwa
rodzaje:
http://nsm.pl/~siewior/allegro/garden/1.jpg
http://nsm.pl/~siewior/allegro/garden/2.jpg

czy ktoś mógłby mnie oświecić jak one zwą się po polskiemu lub łacinie?
Niemieckiego niepajemajet nic a nic, nawet google wypluwa niewiele na ten
temat.

Dzięki za wszystkie wskazówki.

--
Serdeczności,