Tapczanik dla dziecka - gdzie we Wrocławiu?

1. Data: 2004-03-07 08:00:25

Temat: Tapczanik dla dziecka - gdzie we Wrocławiu?
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Może ktoś wie, gdzie we Wrocławiu dostanę solidnie wykonany tapczanik dla
dziecka (czteroletniego). Najchętniej w postaci wersalki (praktyczny i
wydaje mi sie, że wygodniejszy od łóżek rozkładanych wzdłuż).
Oczywiście koniecznie na sprężynach.
A może ktoś poleci mi solidny i sprawdzony zakład tapicerski, gdzie możnaby
coś takiego zamówić?
Byłam w Meblach Polonia, ale nic tam nie znalazłam.

--
Pozdr. Ewa