Tapety plynne

1. Data: 2003-09-08 08:47:57

Temat: Tapety plynne
Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie ponownie :))

Googlowalam i googlowalam i nic :(
Dlatego pytam - czy ktos ma doswiadczenie z tapetami plynnymi? Remontowiec
zaproponowal nam cos takiego do wykonania samemu i jestesmy ciekawi jak z
kosztami takiego przedsiewziecia. W necie tez informacji za duzo nie
znalezlismy, wiec bedziemy wdzieczni za kazde info :))

Pozdrawiam,
Dominika R

1. Data: 2003-09-08 10:43:38

Temat: Re: Tapety plynne
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Googlowalam i googlowalam i nic :(

Poszukaj "tynki japońskie".

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-09-08 19:49:55

Od: QuickQvik <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Onego czasu Mon, 8 Sep 2003 10:47:57 +0200, we wiadomosci
<bjhfpk$fa6$1@nemesis.news.tpi.pl>, osobnik "Dominika R"
<n...@n...poczta.onet.pl> napisal:

> [...]
>kosztami takiego przedsiewziecia. W necie tez informacji za duzo nie
>znalezlismy, wiec bedziemy wdzieczni za kazde info :))

Dla mnie firma robiła jeden pokój w tej technologii. Przede wszystkim
jest to drogie, bo wymaga więcej farby i to specjalnej, a poza tym
specjalistycznego sprzętu. Jest to kompresor, wielki zbiornik
ciśnieniowy i pistolety ze specjalnymi dyszami. Najpierw robi się
(pędzlem lub wałkiem) podkład jednokolorowy, następnie na to
natryskuje się jeden lub dwa inne kolory, gęstą farbą, co daje
ciekawą, wypukłą fakturę na ścianie. Wokół nas jest sporo domów, gdzie
pali się węglem, więc w zimie i tak ściany zachodzą brudem. Jak na
malowanie co najmniej raz na 2 lata, to jest zbyt kosztowna i
skomplikowana technika. Po ustawieniu mebli, powieszeniu obrazków czy
plakatów, niewiele tej super-ściany widać. No i co potem z tym zrobić
przed kolejnym malowaniem? Drapać? To się raczej nadaje do dużego
hallu na kilka lat. W pokojach - z racji częstszego odświerzania -
odradzam.

--
QuickQvik

1. Data: 2003-09-16 19:35:45

Od: "Julita" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego pytam - czy ktos ma doswiadczenie z tapetami plynnymi?

Doswiadczenia nie mam, ale wczoraj na targach (Targi mieszkaniowe i deco w
Warszawie) cos takiego widzialam. Taka pacia kupowana w pojemnikach, facet
pokazywal jak to nakladac i mozna samemu. Ceny nie pamietam, ale nie wydala
mi sie jakas zastraszajaca (materialu znaczy, bo fachowcy to sie zazwyczaj
cenia :-(

podrawiam
Julita

Pralaka-polar Rosa