Tarczyca

1. Data: 2004-01-30 06:58:45

Temat: Tarczyca
Od: "mała" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Będąc w szpitalu zrobiono mi badanie krwi na poziom hormoów tarczycy.Poziom
TSH 0,310 norma od0,35do 5,5. lekarz zalecił konsultacje endokrynologiczną.
ale mój lekarz stwierdził ze nie ma się co przejmować i że konsultacja jest
niepotrzebna .czy mam być spokojna .Czy próbować prywatnie .

2. Data: 2004-01-31 05:56:23

Temat: Re: Tarczyca
Od: "KrisB" <k...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> niepotrzebna .czy mam być spokojna .Czy próbować prywatnie .

Witaj!!!!!!!!

Profilaktyki, nigdy nie za wiele!
Może to początki złego, a może ten Typ tak ma!

Pozdrawiam

Kris

medycyna niekonwencjonalna
Badanie EMG oraz uwolnienie nerwu [Krakow ]
Badanie EMG
[OT] i [nie OT] Pytanie o ortopedow
Krzywa cukrowa