Co to za choroba ??

1. Data: 2012-03-01 13:34:22

Temat: Co to za choroba ??
Od: Neomii Kowalczyk <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!! Mam 17 lat i chciałabym się poradzić na co mogę chorować,
ponieważ od bardzo dawna miewam niepokojące mnie dolegliwości. A
mianowicie od 2 klasy podstawówki często mdleję. Mam kłucia w okolicy
serca ( od 3 roku życia ), częste krwawienia z nosa, skurcze w nodze,
szybko się meczę. Gdy wstaje z łózka zawsze kreci mi się w głowie i
mam mroczki przed oczami. Każdego dnia towarzyszy mi dziwmy ból głowy
- tak jakby mój mózg był niedotleniony. Zasypiam z takim bólem i
wstaję. Do tego mocno wysuszona, bladą skórę, łamiące się paznokcie,
podkrążone oczy, duszności, potliwość i słabo krzepnąca krew.
Dodatkowo mam tak jakby płytki oddech, który przeszkadza mi np. przy
śpiewaniu. Ostatnio mam problemy z koncentracją i pamięcią. Przez to
wszystko czuje się jak swój własny cień, bo ciągle jestem zmęczona i
słaba :( Byłam z tym wszystkim oczywiście u lekarza, który zlecił
badania i powiedział, ze to normalne w moim wieku ( choć mam to
wszystko od najmłodszych lat :( ) Miałam robione ekg i usg serca,
prześwietlenie klatki piersiowej- nic nie wykazały. Badania na tsh i
ob również w normie, W morfologii krwi wyszła mi jedynie obniżona
lekko hemoglobina 11.9 ( gdzie norma jest już od 12.1) Dawniej
hemoglobinę miałam w porządku. Przyjmowałam Magnez B6 , aktualnie
biorę Falvit ( pakiet witamin ) jednak żadnej poprawy nie widzę :
( Odżywiam się prawidłowo, nie pije, nie pale :P Mam 171cm wzrostu i
52 kg. Proszę o pomoc!!! Co mi może dolegać ? Wiem, że przez internet
jest to trudno stwierdzić i podać diagnozę, jednak proszę o jakieś
wskazówki, bo chcę w końcu jakoś normalnie żyć :)

2. Data: 2012-03-01 13:50:32

Temat: Re: Co to za choroba ??
Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar, 14:34, Neomii Kowalczyk <n...@g...com> wrote:

> Mam 17 lat Mam 171cm wzrostu i
> 52 kg.

I wszystko jasne.

Oblicz swoje BMI i poczytaj o nim w ramce obok.

http://www.pulsmed.com.pl/document.php?id=9&ctgSelec
t=2&module=menuTree&gclid=CO7dlLnrxa4CFUpH3wodHWKBTg

Ania

3. Data: 2012-03-01 13:55:58

Od: Danuta Brzozowska <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar, 14:50, czeremcha <1...@g...com> wrote:

> I wszystko jasne.
>
> Oblicz swoje BMI i poczytaj o nim w ramce obok.
>
> http://www.pulsmed.com.pl/document.php?id=9&ctgSelec
t=2&module=menuTr...

> Ania

Tak waga jest niższa niż norma. Ale te dolegliwości mam od
najmłodszych lat, również wtedy gdy miałam prawidłowa wagę.

4. Data: 2012-03-01 14:03:35

Od: Neomii Kowalczyk <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> I wszystko jasne.
>
> Oblicz swoje BMI i poczytaj o nim w ramce obok.
>
> http://www.pulsmed.com.pl/document.php?id=9&ctgSelec
t=2&module=menuTr...

> Ania

Tak wagę mam niższa niż norma. Ale te dolegliwości mam od najmłodszych
lat, również wtedy gdy miałam prawidłową wagę :)

5. Data: 2012-03-01 16:57:41

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-03-01 14:55, niebożę Danuta Brzozowska wylazło do ludzi i marudzi:

t=2&module=menuTr...

> Tak waga jest niższa niż norma. Ale te dolegliwości mam od
> najmłodszych lat, również wtedy gdy miałam prawidłowa wagę.

A z tożsamością nie masz żadnych problemów?

Qra, mspanc

6. Data: 2012-03-01 17:19:23

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-01 14:50, czeremcha pisze:

> I wszystko jasne.
>
> Oblicz swoje BMI i poczytaj o nim w ramce obok.
>
> http://www.pulsmed.com.pl/document.php?id=9&ctgSelec
t=2&module=menuTree&gclid=CO7dlLnrxa4CFUpH3wodHWKBTg

Niekoniecznie niska waga jest przyczyną, w tym wieku tez byłam podobnym
chudzielcem, 165 cm/46 kg, ale byłam zdrowa, silna i sprawna, taka
budowa po prostu. Raczej trzeba się gruntownie przebadać, a podtuczyć
ewentualnie w dalszej kolejności.
--
B.

7. Data: 2012-03-01 23:36:22

Temat: Tarczyca
Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem lekarzem

Czy miałaś badaną tarczyce
Stawiam na chorobę tarczycy

8. Data: 2012-03-02 13:01:51

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neomii Kowalczyk" <n...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
[...]

Czy mialaś robionego dobowego holtera? Jeśli nie, to wróć do kardiologa
(może do innego) i porozmawiaj o swoich dolegliwościach jeszcze raz. Warto
byloby zrobić. Poza tym wydaje mi się, że przyjęcie dożylnej dawki potasu
rozwiązałoby, przynajmniej częściowo twoje problemy zdrowotne. Piszę o
potasie, ponieważ z podobnym problemem dziecka miałam w rodzinie do
czynienia. Nikt nie znał przyczyny takich objawów - kardiolog w warunkach
szpitalnych zaordynował potas. Pomogło na serducho, skurcze i bóle głowy.
Krwawienia z nosa są niestety częstą przypadłością wieku dziecięcego i
dorastania. Przyczyn może być wiele. Najczęściej się z nich wyrasta.
Zawroty głowy i płytki oddech możesz mieć z osłabienia, niedotlenienia, więc
warto do kardiologa. Staraj się nie wykonywać nagłych ruchów, podnoś się
powoli. Ale też naucz się prawidłowego oddychania, co może zmniejszyć
dolegliwości, np.
http://www.aquarius.4me.pl/oddychanie.html
http://samozdraw.pl/prawidlowe_oddychanie.html

Na kilka dni przed robieniem badań z krwi, odstaw wszelkie Falvity i inne
takie. Mogą fałszować wyniki. No i nigdy nie rób badań w trakcie miesiączki
i zaraz po niej. Tydzień po będzie OK. Ważne jest też, żeby do badań być na
czczo, to wiedzą chyba wszyscy, ale najlepiej zjeść niezbyt późnym wieczorem
lekką kolację (nie wolno pić alkoholu). Przed badaniem nie przyjmować
żadnych leków. Można napić się wody, ale tylko trochę parę łyczków.
Przyjęcie większej ilości rozrzedza krew i też wynik wyjdzie mało
wiarygodny.

Warto byłoby troszkę przybrać na wadze.
Czy w wieku dziecięcym odbiegałaś wzrostem od rówieśników?

Iwona

9. Data: 2012-03-02 19:44:55

Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s <i...@T...pl> napisał(a):

> [...]
> wiarygodny.
>
> Warto byłoby troszkę przybrać na wadze.
> Czy w wieku dziecięcym odbiegałaś wzrostem od rówieśników?

To może być nerwica serca
Dobry lekarz konieczny

10. Data: 2012-03-03 21:40:02

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "czeremcha" <1...@g...com> napisal w wiadomosci
t.googlegroups.com...

> I wszystko jasne.
> Ania
Niska waga to moze byc efekt, nie pszyczyna.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->z lub
sz, -ii -> -i)

notoryczne biegunki, amylaza we krwi i moczy, zespół gilberta
Ciągłe mrowienie dłoni
kiełbasa 'drogowa' - na zdrowie
Projektowanie graficzne
wrzody i helicobacter