Targi w Strzelinie - sprawozdanie

11. Data: 2006-04-11 16:15:13

Temat: Re: Targi w Strzelinie - sprawozdanie
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" napisała:
> Uzupełniająco parę zdjęć :-)
> http://fotogalerie.pl/galeria/teresar17924;jsessioni
d=0CE57CFCA5B446B964ED7FF74E60D404

Dementuję sytuację z drugiego zdjęcia, że Sylwia mi do zdjęć pozowała ;-)))

Jerzy Wierzchnicki
http://ogrodniczek.republika.pl/

12. Data: 2006-04-11 17:50:39

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki

> Szkoda że nie dojechali bo pogoda i zakupy udaly się,
> ceny były na naszą kieszeń.
> Najbardziej cieszę się ze spotkania grupowiczów :-))) DZIĘKI :-)))

> Postaram się być i zapraszam innych bo warto :-)

Dopisala wyjatkowo pogoda i towarzystwo, faktycznie bylo nas rekordowo duzo
:-)
Natomiast znacznie mniej bylo sprzedajacych, wlasciwie byly tylko dwie
ciekawsze szkolki bylinowe z Lodzi, sporo iglakow, krzewow, drzewek i
kwitnacych bratkow.
Za to serwis fotograficzny dzialal bez zarzutu :-)
Do zobaczenia w maju :-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

13. Data: 2006-04-24 19:21:22

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Apr 2006 17:21:01 +0200, Jerzy Wierzchnicki napisał(a):

> [...]
> wystawianych. Pogoda dopisała zgodnie z prognozą Jerzego. Przyjechała w
> sobotę "rekordowa" ilość grupowiczów i sympatyków. A było tak:

Południowa też (szeroko zakrojona), chociaż tym razem ciut przerzedzona.

http://www.nova.man.pl/kokotow/

Kto nie dojechał niech żałuje...

Pozdrawiam,
Marta

14. Data: 2006-04-24 21:21:12

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Południowa też (szeroko zakrojona), chociaż tym razem ciut przerzedzona.
>
> http://www.nova.man.pl/kokotow/
>
> Kto nie dojechał niech żałuje...

Żałuję ;-(((
Szczególnie tego, że zdjęcia jak zwykle nie opisane :-(((
Pozdrawiam ;-)
Janusz

15. Data: 2006-04-24 21:25:34

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Apr 2006 23:21:12 +0200, Janusz Czapski napisał(a):

> Żałuję ;-(((
> Szczególnie tego, że zdjęcia jak zwykle nie opisane :-(((

Nie było czasu...

Marta
http://tabaza.sapijaszko.net

16. Data: 2006-04-24 21:47:11

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Żałuję ;-(((
> Szczególnie tego, że zdjęcia jak zwykle nie opisane :-(((

Proszę uprzejmie, oto opis:
"Grupa ogrodowych maniaków na wyprawie zdobywczej" :D

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

17. Data: 2006-04-24 21:58:14

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę uprzejmie, oto opis:
> "Grupa ogrodowych maniaków na wyprawie zdobywczej" :D

Eeee! To chyba opis nie kompletny. Bo widać tam też ludzi bez obłędu w
oczach :-))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

18. Data: 2006-04-24 22:05:59

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę uprzejmie, oto opis:
> "Grupa ogrodowych maniaków na wyprawie zdobywczej" :D

+ + + + + + lista zakupów proszę :-)
mówią, że pierwszy stopień do piekieł ,ale i tak mnie zżera :-)

Pozdrawiam ciekawsko TeresaR

19. Data: 2006-04-25 21:22:15

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Apr 2006 00:05:59 +0200, Teresa napisał(a):

> + + + + + + lista zakupów proszę :-)
> mówią, że pierwszy stopień do piekieł ,ale i tak mnie zżera :-)

Ja jeszcze sama nie wiem co przywlokłam:)

Marta
http://tabaza.sapijaszko.net

20. Data: 2006-04-26 06:56:17

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jeszcze sama nie wiem co przywlokłam:)

Ja wiem, ale nie powiem ;)
Za kilka lat będzie widać w ogródkach ;)

Pozdrawiam
Baśka

zasiane :-)
witam - mam pytanie odnośnie stawu