Gdzie zamowic hustawke ogrodowa?

1. Data: 2006-04-09 06:57:50

Temat: Gdzie zamowic hustawke ogrodowa?
Od: "Michal" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Chcialbym kupic drewniana hustawke ogrodowa, tylko nie wiem za bardzo jak
temat ugryzc. Czy ktos z grupowiczow ma moze namiary na czlowieka badz firme
gdzie taka hustawke mozna zamowic za w miare rozsadne pieniadze ? Mieszkam w
okolicach Wroclawia, wiec dobrze byloby, gdybym nie musiac po nia jechac na
drugi koniec Polski ;-)

pozdrawiam
Michal

2. Data: 2006-04-09 07:04:05

Temat: Re: Gdzie zamowic hustawke ogrodowa?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal" <n...@o...pl> wrote in message
> [...]
> firme gdzie taka hustawke mozna zamowic za w miare rozsadne pieniadze ?
> Mieszkam w okolicach Wroclawia, wiec dobrze byloby, gdybym nie musiac po

Najprostsza huśtawka to gruba deska z twardego drewna bez skłonnosci do
tworzenia drzazg powieszona na sznurach lub łańcuchach na dwu A-wych słupach
drewnianych lub rurach zabetonowanych w ziemi i połączonych poprzeczką do
której mocuje się haki do zawieszenia huśtawki. Jest to najtańsze i
najłatwiejsze do konserwacji rozwiązanie. Należy tylko konstrukcyjnie
ograniczyć możliwość pełnego obrotu.

3. Data: 2006-04-09 07:41:04

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista"
> Należy tylko konstrukcyjnie
> ograniczyć możliwość pełnego obrotu.

E, aleś wymyślił. Cała zabawę dzieciom popsujesz ;-)

Serdecznie Miłka

PS.: A tak poważnie. Ja bym zajrzała do większych sklepów ogrodniczych.
Taki np.: Practiker lub OBI ?
Lub jeszcze większy sklep typu gogle ;-)

4. Data: 2006-04-09 08:03:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miłka" <m...@t...pl> wrote in message
> Użytkownik "Panslavista"
>

> E, aleś wymyślił. Cała zabawę dzieciom popsujesz ;-)

Względy bezpieczeństwa, lepiej nie mieć huśtawki lub mieć bezpieczną i
dziecko z całym kręgosłupem...

5. Data: 2006-04-09 13:38:08

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> Najprostsza huśtawka to gruba deska z twardego drewna bez skłonnosci do
> tworzenia drzazg powieszona na sznurach lub łańcuchach [...] Należy tylko
> konstrukcyjnie ograniczyć możliwość pełnego obrotu.

Jeeli podwieszasz na sznurach lub łańcuchach, to jak ograniczysz
możliwość pełnego obrotu?

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2006-04-09 14:09:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message

> Jeeli podwieszasz na sznurach lub łańcuchach, to jak ograniczysz
> [...]

Poprzeczki na słupach, skracające wychylenia. No i cel, bądź konieczność
posiadania hustawki. i dla jakiej grupy wiekowej, może lepszy fotel bujany?
:-P))

7. Data: 2006-04-09 16:46:03

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poprzeczki na słupach, skracające wychylenia. No i cel, bądź konieczność
> posiadania hustawki. i dla jakiej grupy wiekowej, może lepszy fotel
bujany?

Tak, dla Michała bezwzględnie bujany fotel.

8. Data: 2006-04-09 16:54:00

Temat: Re: Gdzie zamowic CHUSTAWKE ogrodowa?
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):

> bujany?
Zlitujcie sie, CHUSTAWKA
--
Gosia

9. Data: 2006-04-09 17:16:33

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik wrote:

> Zlitujcie sie, CHUSTAWKA

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=19312

Pozdrowienia,
Michał

10. Data: 2006-04-09 18:24:56

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=19312

Upsss, przepraszam bardzo wszystkich. Chciałam sprawdzic, wrzuciłam w
google i wyskoczyło mi mnóstwo "chustawek":-( Nauczka, od sprawdzania
jest słownik, jeszcze raz przepraszam

--
Gosia

ZMIANY