witam - mam pytanie odnośnie stawu

1. Data: 2006-04-09 12:14:05

Temat: witam - mam pytanie odnośnie stawu
Od: "Krzysiek" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mam na imię Krzysiek i jestem tu pierwszy raz.
Kupiłem właśnie działkę na której znajdują się dwa stawy i z tym wiąże się
moje pytanie. Nie są to całkiem małe oczka, bo mają po około 250 m2. Są w
nich na pewno karpie i jeszcze jakieś inne ryby. Gdzie szukać informacji jak
pielęgnować te stawy, jak je zarybić. W tej chwili są trochę zaniedbane.
Gdzie można tanio kupić niezbędny sprzęt, rośliny, ryby itp.? Proszę o pomoc
i rady
Pozdrawiam
Krzysiek

2. Data: 2006-04-09 13:33:31

Temat: Re: witam - mam pytanie odnośnie stawu
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e1atr5$7nn$1@atlantis.news.tpi.pl Krzysiek
<a...@h...pl> napisał(a):

> Kupiłem właśnie działkę na której znajdują się dwa stawy i z tym
> wiąże się moje pytanie.

Hejka. Na początek spuść z nich wodę. :-)
Pozdrawiam bajorowo Ja...cki

3. Data: 2006-04-09 13:50:08

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Na początek spuść z nich wodę. :-)
> Pozdrawiam bajorowo Ja...cki

Potem zaorać i posiać pszenicę. Świetna na paszę dla ryb.

4. Data: 2006-04-09 15:17:20

Od: "jurekh" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale dostałeś rady!!!! niestety takich "doradców" mamy w kraju multum dlatego
w tym kraju jest jak jest.
poszperaj troche w sieci a wszystko sam znajdziesz.....
nie licz na to że Ci ktoś tu dobrze i rzeczowo doradzi.....
na tej grupie są tylko grupki wzajemnie sie adorujące i troche niepoważnych
wyśmiewaczy

5. Data: 2006-04-09 16:51:36

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poszperaj troche w sieci a wszystko sam znajdziesz.....

Rada niczego sobie "doradco".

6. Data: 2006-04-09 16:54:34

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

jurekh wrote:

> na tej grupie są tylko grupki wzajemnie sie adorujące i troche niepoważnych
> wyśmiewaczy

Uprzejmie proszę, skoro już jesteś na grupie, zadeklaruj do której
z wzajemnie się adorujących grupek należysz. Czy też może jesteś
niepoważnym wyśmiewaczem?

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2006-04-09 17:43:23

Od: "Krzysiek" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

No przyznam, że jestem trochę zaskoczony
udzielam się na kilku innych grupach ale tam obyczaje są trochę inne

8. Data: 2006-04-09 17:43:33

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):

> Rada niczego sobie "doradco".

Zbyt wielu porad klasyka grzyba sie naczytał.
;-)
pozdr. Jerzy

9. Data: 2006-04-09 17:45:53

Od: "Krzysiek" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

a może znajdzie się ktoś kto ma staw i coś mi poradzi?

10. Data: 2006-04-09 18:29:19

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek wrote:
> a może znajdzie się ktoś kto ma staw i coś mi poradzi?

Poczytaj tutaj:
http://www.mikrojezioro.met.pl/spis.html
Są tam także dalsze linki. A jak będziesz miał po
przeczytaniu tego dalsze pytania, pytaj Pawła (autora
tej strony).

Możesz tez wyszukać dawne dyskusje na grupie ta temat
oczek wodnych, stawów itp. (np. przez Google - grupy
dyskusyjne).

Pozdrowienia,
Michał

--