Techniki Sprzedazy- artykuły

1. Data: 2003-12-21 20:37:54

Temat: Techniki Sprzedazy- artykuły
Od: "Maria P \(w\)" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prosbe, szukam w internecie informacji na temat technik sprzedaży:
artykułow itp. jesli ktos z Was bedzie mi w stanie pomoc i przeslac pare
linkow do stron www to z gory dziekuje pozdrawiam maria

1. Data: 2003-12-21 22:05:11

Temat: Re: Techniki Sprzedazy- artykuły
Od: "Dahya" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozesz powiedziec cos wiecej? Czego szukasz, techniki sprzedazy to temat rzeka

1. Data: 2003-12-22 20:34:26

Od: "Maria P \(w\)" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozesz powiedziec cos wiecej? Czego szukasz, techniki sprzedazy to temat
rzeka

Generalnie chce poczytac o otwarciu sprzedazy, wzbudzeniu potrzeb,
prezentacji produktu,przełamanie zastrzeżen, zamkniecie sprzedazy
ale za wszystkie strony wiązące sie z ta tematyka bede wdzieczna
szukam po internecie ale jakos nie mam szczescia znajduje tylko storny firm
szkoleniowych :)))
pozdrawiam maria-

Problem wyboru, czy ktoś szcześliwy i podzieli się swoimi doświadczeniami
Problem wyboru, czy ktoś szcześliwy i podzieli się swoimi doświadczeniami
Grupa wsparcia
Ogolilam głowę!!! Nowe, inne życie. Dość ukrywania.
Puknij się w głowę głupcze. re: :)