Telefon za polowe mniej

1. Data: 2001-02-05 11:24:09

Temat: Telefon za polowe mniej
Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy to kogos zainteresuje ale.
Zakladam wlasnie telefon i jest taki przepis ze ON majace klopot z mowa,
moga sie ubiegac o przysdzial i zalozenie oraz abonamet miesieczny- 50% taniej.

Jednakze skladajac wniosek nalezy SAMEMU sie przypomniec w TPSA i
przyniesc od lekarza zaswiadczenie z uzasadniniem ze jest sie ON i
nalezy sie aparat "specjalny".

W.

2. Data: 2001-02-05 13:15:12

Temat: Odp: Telefon za polowe mniej
Od: "Andrzej Wjtowicz" <w...@d...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uytkownik NeoN <r...@c...pl> w wiadomoci do grup dyskusyjnych
napisa:3...@c...pl...
> [...]
> Zakladam wlasnie telefon i jest taki przepis ze ON majace klopot z mowa,
> moga sie ubiegac o przysdzial i zalozenie oraz abonamet miesieczny- 50%

Jaki to przepis?

> Jednakze skladajac wniosek nalezy SAMEMU sie przypomniec w TPSA i
> przyniesc od lekarza zaswiadczenie z uzasadniniem ze jest sie ON i
> nalezy sie aparat "specjalny".

Co to jest aparat "specjalny". Mam klopot z mowa i duzo korzystam z telefonu
ale normalnego

> W.

Wujek

3. Data: 2001-02-05 14:28:09

Od: "Andrzej Wjtowicz" <w...@d...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik NeoN <r...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@c...pl...

> Nie wiem, ale dowiadtwalam sie i cos takiego jest :)
> Ptwierdzili to w TPSA ale nie tylko z wada wymowy, pokazywali mi
> wniosek od osoby niewidomej i ten przepis takze obowiazuje ;)

> Aparat specjalny, to normalny aparat telefoniczny (taki jak u kazdego
> smiertelnika) z tym, zeby dostac ta znizke nalezy napisac ze chodzi o
> aparat specjalny) w praktyce to kazdy aparat telefoniczny....moze byc a.s.
>
> Wojtek
> http://samisobie.clan.pl/~radiol

Cytuje fragment naszego pisma do Ministra Lacznosci:
"Niestety Rozporządzenie Ministra Łączności z dnia 21 października 1996 r. w
sprawie określenia zakresu dostępu osób niepełnosprawnych do świadczonych
usług pocztowych lub telekomunika-cyjnych o charakterze powszechnym (Dz. U.
Nr 127, poz. 598) nie dotyczy osób jąkających się (jeśli się mylimy to
prosimy nas wyprowadzić z błędu). Zapis, że z ulgi tej mogą skorzystać
osoby, które wymagają użycia tekstofonów lub wideofonów, nie może mieć
zastosowania do osób jąkających się. Używanie wymienionych urządzeń byłoby
sprzeczne z punktu widzenia leczenia i rehabilitacji osoby jąkającej się.
Zastosowanie ma tu zasada, że narząd nieużywany zanika, a chyba nie leży to
w obopólnym interesie, żeby pogłębiać problemy komunikacyjne osób jąkających
się. Pragniemy podkreślić, że nawet słaba i trudna komunikacja werbalna jest
lepsza od milczenia. Dlatego należy ją leczyć i poprawiać, a nie zastępować
ją komunikacją niewerbalną."

Poczatkiem 1997 roku pinformowalismy naszych czlonkow o tym o okazalo sie ze
to rozporzadzenie nas nie dotyczy. Chcielismy teraz ponowic sprawe a na
liscie we wrzesniu pojawila sie informacja ze od stycznia 2001 wchodzi w
zycie nowe prawo telekomunikacyjne i juz zadna grupa nie ma tych ulg, a w
pismie od Ministra dowiedzielismy sie ze od niego to nie zalezy i by zwracac
sie do operatorow.

To jak w koncu jest???

Wujek

Ponoc sa problemy z japonskim tekstem. Nie wiem skad to sie bierze, mam
ustawiony polski. Moze ktos powie mi jak sie z tym uporac.

4. Data: 2001-02-05 14:58:41

Temat: Re: Telefon za polowe mniej
Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Wjtowicz wrote:

> [...]

smiertelnika) z tym, zeby dostac ta znizke nalezy napisac ze chodzi o
aparat specjalny) w praktyce to kazdy aparat telefoniczny....moze byc a.s.

[O.T.] swingers free pics
Gdzie w Lodzi kursy projektowania stron www, grafiki komputerowej i programowania, dla niepelnosprawnych?
IGNORE WEB PORNO 100% GRATIS(SIN ENGAŃOS) - FREE SEX SITE Porno Web by Jose
Powrot
Z raportów policyjnych i sądowych