Temperatura ciała a przemiana materii

1. Data: 2003-09-24 16:26:06

Temat: Temperatura ciała a przemiana materii
Od: "Imoe" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam następujace pytanie: czy temperatura ciała niższa niz 36.6 st.c. (mierzona
po przebudzeniu) może świadczyc o jakichś zaburzeniach związanych z przemianą
materii?

Imoe

2. Data: 2003-09-24 17:19:18

Temat: Re: Temperatura ciała a przemiana materii
Od: "r...@o...pl" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Imoe wrote:

> Mam następujace pytanie: czy temperatura ciała niższa niz 36.6 st.c.
> (mierzona po przebudzeniu) może świadczyc o jakichś zaburzeniach
> związanych z przemianą materii?
>

> Imoe

A jak niska jest ta temperatura?

--
pzdr
tomek

3. Data: 2003-09-24 17:24:32

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

7...@n...onet.pl,
Imoe <i...@W...pl>:
> Mam następujace pytanie: czy temperatura ciała niższa niz 36.6 st.c.
> (mierzona po przebudzeniu) może świadczyc o jakichś zaburzeniach
> związanych z przemianą materii?

Rano jest nizsza, z reguly najnizsza ok. 6 rano, najwyzsza ok. 18. Roznica
zwykle ok. 0.5 stopni.

--
Robert

4. Data: 2003-09-24 20:15:24

Od: "Imoe" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 7...@n...onet.pl,
>
> Rano jest nizsza, z reguly najnizsza ok. 6 rano, najwyzsza ok. 18. Roznica
> zwykle ok. 0.5 stopni.
>
> --
> Robert
> User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

To w takim razie chyba wszystko jest ok bo ja mierze zazwyczaj między 6 a 7
rano i mam około 36.3 stopnia. Trochę mi ulżyło...Dzięki

Imoe

5. Data: 2003-09-24 20:34:40

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

7...@n...onet.pl,
Imoe <i...@W...pl>:

> To w takim razie chyba wszystko jest ok bo ja mierze zazwyczaj między
> 6 a 7 rano i mam około 36.3 stopnia. Trochę mi ulżyło...Dzięki

To najzupełniej prawidłowa temperatura :)

P.S. Temperatura różni się nie tylko w zależności od pory dnia, ale także od
miejsca pomiaru, np. w odbycie jest najwyzsza, pod pacha o ok. stopnia
nizsza, w ustach, na czole i w uchu posrednio. U kobiet dodatkowo temp. sie
zmienia w zaleznosci od cyklu.

--
Robert

6. Data: 2003-09-24 20:41:42

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bksv5i$sr4$...@t...icpnet.pl,
Robert <u...@o...pl>:
> 7...@n...onet.pl,

> np. w odbycie jest najwyzsza, pod pacha o
> ok. stopnia nizsza

ok. pol stopnia mialo byc, sorki

--
Robert

help
Torbiel na (w) podbrodku
[NTG:] test
oddawanie krwi - warunki
Przełom? PKD - wielotorbielowate zwyrodnienie nerek - długie