Temperatura jader a nieplodnosc

1. Data: 2000-10-10 20:56:39

Temat: Temperatura jader a nieplodnosc
Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 9 Oct 2000 08:34:02 +0200 Maja Krężel <o...@f...onet.pl>
napisala:

>Grzegorz Redlarski napisał

>A czy byłbyś w stanie wyjaśnić troszkę dokładniej (albo może podać jakieś
>namiary na informacje) w jaki sposób wyższa temperatura oddziałuje na jądra u
>chłopców przed osiągnięciem wieku dojrzewania? To znaczy nie chodzi mi o to, że
>wyższa temperatura może być przyczyną niepłodności (bo to już wiemy), ale
>dlaczego tak się dzieje?

Nie mam pojęcia dlaczego tak jest. Może z grupy pl.sci.medycyna ktoś
nam to wyjaśni? Wysyłam ten post również na tą grupę. Tym, co nie
zaglądają na pl.soc.dzieci, wyjaśniam, że pytanie pojawiło się w
związku z rozważaniem szkodliwego wpływu pampersów noszonych przez
chłopców na ich przyszłą płodność (początek wątku - Message-ID:

gr