Terapia Laserowa

1. Data: 2000-08-24 06:43:24

Temat: Terapia Laserowa
Od: "Grzegorz Doros" <g...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z szanownych grupowiczow orientuje sie gdzie w polsce (poza
katoicami i poznaniem) przeprowadza sie laserowe leczenie wad wzroku???

2. Data: 2000-08-24 07:04:41

Temat: Re: Terapia Laserowa
Od: "Anna Kupras" <a...@l...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Doros napisał(a) w wiadomości: ...
>Czy ktos z szanownych grupowiczow orientuje sie gdzie w polsce >(poza
katoicami i poznaniem) przeprowadza sie laserowe >leczenie wad wzroku???

Prywatna klinika Pulsmed w Łodzi, www.pulsmed.com.pl
Ania

3. Data: 2000-08-24 07:27:04

Od: "BB" <b...@a...warszawa.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Doros napisał(a) w wiadomości: ...
>Czy ktos z szanownych grupowiczow orientuje sie gdzie w polsce (poza
>katoicami i poznaniem) przeprowadza sie laserowe leczenie wad wzroku???
w Warszawie
LASER
CENTRUM MIKROCHIRURGII OKA, GABINET OKULISTYCZNY
ul. Boya - Żeleńskiego 4a, 00-621 Warszawa
tel. (0-22) 825 38 57, tel./fax (0-22) 825 70 85
www.okolaser.com.pl
i...@o...com.pl

SA bardzo mili na wszsytkie pytania odpowiadaja mailem.
Jeszcze niezdecydowalm sie na zabieg ale dojrzewam do tego
BB

4. Data: 2000-08-25 09:24:50

Od: Adam Legięć <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Doros wrote:

> Czy ktos z szanownych grupowiczow orientuje sie gdzie w polsce (poza
> katoicami i poznaniem) przeprowadza sie laserowe leczenie wad wzroku???

Jest podobno jeszcze we Wrocławiu numer tel. /0-71/ 3226283

--

Adam

5. Data: 2000-08-25 10:28:34

Od: "Bartosz Andrzejewski" <b...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam Legięć <a...@z...mimuw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@z...mimuw.edu.pl...
> Jest podobno jeszcze we Wrocławiu numer tel. /0-71/ 3226283

Witam serdecznie!
Tak jest, Adam ma rację - jest taka placówka we Wrocławiu na Piwnej, strona
http://www.eyelaser.pl .
A propos, jestem zupełnie świeży na grupie i nie przegrzebałem jeszcze
archiwów. Czy ktoś przeszedł już taki zabieg i może coś powiedzieć na ten
temat? (też zamierzam sobie poprawić oczka). Rozmawiałem wczoraj z pewną
starszą okulistką na ten temat, która to okulistka ma biznes
soczewkowokontaktowy w centrum Wrocławia i raczej odradza. Ale jej jedyne
argumenty to że "...robi się to od niedawna i nie wiadomo, czy się później
wada gwałtownie nie pogłębi" oraz "...nie może być to takie doskonałe, skoro
okuliści nie robią sobie tego zabiegu". Może szkoda jej stracić klientów na
soczewki i badania? A może ma rację?

Bartek

6. Data: 2000-08-26 17:40:09

Od: Adam Legięć <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartosz Andrzejewski wrote:

> [...]
> archiwów. Czy ktoś przeszedł już taki zabieg i może coś powiedzieć na ten
> temat? (też zamierzam sobie poprawić oczka).

Ja kiedyś przegrzebałem i skleiłem wszystko co dotyczy tematu w jeden plik.
Poraz kolejny podaję adres:

http://rainbow.mimuw.edu.pl/~akl/OKO/OKO

--

Adam

7. Data: 2000-08-30 10:14:29

Od: phenomen <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>archiwów. Czy ktoś przeszedł już taki zabieg i może coś powiedzieć na ten
>temat? (też zamierzam sobie poprawić oczka).

/me jest juz miesiac po LASIK, mialem ca -1.5 na oko teraz mam ponoc
150-200% normy w lewym i 130-150% w prawym [czytam ostatni rzadek na
tej tablicy] ;)
nic mnie nigdy nie bolalo [przez pierwsza godzine troche stekalem, ale
to z wrazliwosci ;)]... wrecz przeciwnie, przymusowe ograniczenie
uzywania komputera wplynelo bardzo orzezwiajaco.... nie musze chyba
dodawac jaka mam teraz zabawe z wychodzeniem na otwarta przestrzen....
co jak co, ale patrzenie sie na gwiazdy w nocy to jedno z tych rzeczy
bez ktorych nie moglbym powiedziec ze zyje ;)

a tak na boczku, czy moze ktos na grupie orientuje sie czy byly
prowadzone badania nad zaleznoscia rozdzielczosci oka od inteligencji
? ;)

> Rozmawiałem wczoraj z pewną
>starszą okulistką na ten temat, która to okulistka ma biznes
>soczewkowokontaktowy w centrum Wrocławia i raczej odradza.

jak dla mnie znajoma powinna zaczac powoli myslec o znalezieniu sobie
innej pracy :)

> [...]
>wada gwałtownie nie pogłębi" oraz "...nie może być to takie doskonałe, skoro

dotyczy to tylko ludzi mlodych, ktorym do ca 18 roku zycia wzrok sie
psuje "defaultowo"... sam mam 19 lat, wiec troche sie niepokoje, choc
doc twierdzi juz ze juz nic mi sie nie pogorszy [wczesniej mial troche
watpliwosci]

__
Na nasze życie składa się szaleństwo
i rozwaga; jeśli ktoś napisze tylko o tym, co wzbudza szacunek i nie
wykracza poza ustalone kanony, pominie conajmniej połowę

8. Data: 2000-08-30 18:05:17

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

phenomen napisał(a):

> /me jest juz miesiac po LASIK, mialem ca -1.5 na oko teraz mam ponoc
> 150-200% normy w lewym i 130-150% w prawym [czytam ostatni rzadek na
> tej tablicy] ;)

Gdzie byłeś na tej operacji i ile kosztowała taka przyjemność?
Bardzo mnie to interesuje, przepraszam, że pytam.

Pozdrawiam
Kaja

9. Data: 2000-08-30 22:29:03

Od: phenomen <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Gdzie byłeś na tej operacji

wroclaw, piwna13 www.eyelaser.pl
operacje wykonuje budzacy zaufanie rosjanin z wasem, brak szpitalnej
atmosfery....

>i ile kosztowała taka przyjemność?

150zł badanie kwalifikacyjne
2400zł za kazde oko
gwarantuja pozniejsza opieke nad oczami... gdyby sie cos dzialo
[bardzo malo prawdopodobne] dodatkowe interwencje sa w cenie

__
Na nasze życie składa się szaleństwo
i rozwaga; jeśli ktoś napisze tylko o tym, co wzbudza szacunek i nie
wykracza poza ustalone kanony, pominie conajmniej połowę

Jak hamować łaknienie
kontuzje
Zbladzilem!
Zesztywniające zapalenie stawów