Teścik - szatański wybór

1. Data: 2016-07-01 16:16:43

Temat: Teścik - szatański wybór
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyobraźmy sobie że masz ten luksus, że po śmierci możesz wybrać sobie
niebo lub piekło. Szatan pokazuje piekło - setki pięknych nagich kobiet,
które są do twojej dyspozycji, nic tylko seksić przez całą wieczność.
Gdy nie wybierzesz - zero seksu przez całą wieczność.
Szatan pokazuje to z uśmieszkiem.
Jednak Jezus mówi, że możesz wybrać Niebo, po odbyciu 200 lat tortur w
czyśccu od razu zostaniesz wpuszczony tam , gdzie ani oko nie widziało
ani ucho nie słyszało.
Co wybierasz.

2. Data: 2016-07-01 17:04:14

Temat: Re: Teścik - szatański wybór
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-07-01 16:16, obywatel pinokio uprzejmie donosi:
> [...]
> Jednak Jezus mówi, że możesz wybrać Niebo, po odbyciu 200 lat tortur w
> czyśccu od razu zostaniesz wpuszczony tam , gdzie ani oko nie widziało

Życie w życiu.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

3. Data: 2016-07-01 17:23:51

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-01 o 16:16, pinokio pisze:
> Wyobraźmy sobie że masz ten luksus, że po śmierci możesz wybrać sobie
> niebo lub piekło. Szatan pokazuje piekło - setki pięknych nagich kobiet,
> które są do twojej dyspozycji, nic tylko seksić przez całą wieczność.

Ciekawa wizja piekła...
Nic dziwnego, że tyle jest dewiantów wśród kleru, skoro sekciarzom tylko
jedno w głowie.

> Gdy nie wybierzesz - zero seksu przez całą wieczność.

Ale się będą nudzić te setki pięknych nagich kobiet.

> Szatan pokazuje to z uśmieszkiem.

Znaczy się zdrowy jest i nic mu nie dolega?

> Jednak Jezus mówi, że możesz wybrać Niebo,

Czyli co? Konkretnie. Co zamiast setek pięknych nagich kobiet?

> po odbyciu 200 lat tortur w
> czyśccu

Co on? Też dewiant?

> od razu zostaniesz wpuszczony tam , gdzie ani oko nie widziało
> ani ucho nie słyszało.

Jak ci oko wydłubali na torturach to nic dziwnego.

> Co wybierasz.

Wybieram oko zamiast brak oka.

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2016-07-01 17:32:00

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2016 o 17:23, Kviat pisze:
> Wybieram oko zamiast brak oka.

Wybór jest prosty: Niebo, nie ma co się zastanawiać.

5. Data: 2016-07-01 17:57:32

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-01 o 17:32, pinokio pisze:

> Wybór jest prosty: Niebo, nie ma co się zastanawiać.

... taniej już nie będzie.

Dębska

6. Data: 2016-07-01 17:57:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio
W dniu 01.07.2016 o 17:23, Kviat pisze:
> Wybieram oko zamiast brak oka.

Wybór jest prosty: Niebo, nie ma co się zastanawiać.

Miałeś niebo przez prawie 50 lat w Polsce. Marks uważał iż popularność religii bierze
się z powszechnej sprawiedliwości przeniesionej w zaświaty, więc druga część
kapitału, czyli budowanie komunizmu, to masz sprowadzanie nieba na ziemię, dlatego
komunizm jest oskarżany o religijność, bo to katechizm gdzie buduje się powszechne
niebo dla wszystkich na ziemi. Powiedzmy że mamy mity o jednorożcu i naukowiec
wychoduje coś takiego mieszając w genach, czyli przeniesie na ziemie nasze przyjemne
mity i tak zrobił Marks z katolickim niebem, przeniósł na ziemie i masz komunizm,
czyli niebo na ziemi. Partia bolszewicka to kopia struktury kościoła katolickiego,
więc to niebo już mieliśmy przez prawie 50 lat.

7. Data: 2016-07-01 17:59:16

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2016 o 17:57, Przemysław Dębski pisze:

> ... taniej już nie będzie.

Racja, bo to jedyny wybór na wieczność.
A co do piekła, to może się okazać że to była jedynie wersja Demo.

8. Data: 2016-07-01 18:08:54

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wybór jest prosty: Niebo,

Żeby umrzeć tam z nudów?

> nie ma co się zastanawiać.

To nie jest mocna strona sekciarzy. Pewnie dlatego wybierają hmm... niebo.

Pozdrawiam
Piotr

9. Data: 2016-07-01 18:12:49

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Jednak Jezus mówi, że możesz wybrać Niebo, po odbyciu 200 lat tortur w
> czyśccu od razu zostaniesz wpuszczony tam , gdzie ani oko nie widziało

Ciekawi mnie jedna kwestia w Twoim pojmowaniu Jezusa. Powiadasz 200 lat
tortur. Powiedz mi, kogo ma Jezus od tej brudnej roboty ? A może sam
sobie rączki brudzi ?

Dębska

10. Data: 2016-07-01 18:15:42

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2016 o 18:08, Kviat pisze:
> Żeby umrzeć tam z nudów?

Dlaczego?

> To nie jest mocna strona sekciarzy. Pewnie dlatego wybierają hmm... niebo.

Kolejny przykład komunizmu
Wróciły
Pułapka Advaity
Świadectwo Uli byłej zakonnicy