Teścik - szatański wybór

91. Data: 2016-07-04 19:47:02

Temat: Re: Teścik - szatański wybór
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.07.2016 o 19:40, Kviat pisze:
> Ale wiesz, że kobiecie można pomasować stopy nawet jak jej nie bolą?
> (Idzie się za to do piekła?)

średnia przyjemność, nie jestem fetyszystą stóp

92. Data: 2016-07-04 19:51:30

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.07.2016 o 19:46, Kviat pisze:
> A kto powiedział, że to tobie ma sprawić przyjemność?
> (Za to też się idzie do piekła?)

Zamiast marzyć o masażu stóp, niech kobiety przestaną chodzić w szpilkach

93. Data: 2016-07-04 19:56:12

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.07.2016 o 19:47, pinokio pisze:

> średnia przyjemność, nie jestem fetyszystą stóp

trochę tu przesadziłem, aby sprowokować do rozmowy, bo na tej grupie
jakoś rozmowa nie klei się.

94. Data: 2016-07-04 20:01:46

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-04 o 19:51, pinokio pisze:

> Zamiast marzyć o masażu stóp, niech kobiety przestaną chodzić w szpilkach

Tutaj też trochę przesadziłeś.

Pozdrawiam
Piotr

95. Data: 2016-07-04 20:05:11

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.07.2016 o 20:01, Kviat pisze:

> Tutaj też trochę przesadziłeś.

Nie, szpilki, to głupia moda, taka sama jak zmniejszanie nóg w Chinach,
czy w Afryce powiększanie szyi u kobiet czy też tuczenie kobiet

96. Data: 2016-07-04 20:19:48

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-04 o 20:05, pinokio pisze:

> Nie, szpilki, to głupia moda

Ale wiesz, że można masować stopy kobietom, które szpilek nie noszą?

Napiszę wprost, bo widzę, że nie ogarniasz: można masować stopy kobiecie
żeby _jej_ sprawić przyjemność, nawet wtedy gdy jej nie bolą stopy i gdy
nie chodzi/nie chodzi w szpilkach i gdy chodzi/nie chodzi w sandałach i
gdy chodzi/nie chodzi w półbutach i gdy chodzi/nie chodzi w kozakach i
gdy chodzi/nie chodzi w gumofilcach i gdy chodzi/nie chodzi po wodzie.
(Czy za to idzie się do piekła?)

Pozdrawiam
Piotr

97. Data: 2016-07-04 20:26:42

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.07.2016 o 20:19, Kviat pisze:
> Napiszę wprost, bo widzę, że nie ogarniasz: można masować stopy kobiecie
> żeby _jej_ sprawić przyjemność, nawet wtedy gdy jej nie bolą stopy i gdy

wiem że można

> nie chodzi/nie chodzi w szpilkach i gdy chodzi/nie chodzi w sandałach i

tym niemniej szpilki to głupota

> (Czy za to idzie się do piekła?)

znajdź sobie ojca duchownego i zapytaj się

98. Data: 2016-07-04 20:48:39

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-04 o 20:26, pinokio pisze:

> wiem że można

To czemu odsyłasz do lekarza?

> tym niemniej szpilki to głupota

Ale bez związku.

> znajdź sobie ojca duchownego i zapytaj się

Czyli nie wiesz. Okazuje się, że sporo rzeczy nie wiesz, o których
wypowiadasz się z taką pewnością.

Pozdrawiam
Piotr

99. Data: 2016-07-04 20:52:35

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-07-04 20:19, obywatel Kviat uprzejmie donosi:

> [...]
> gdy chodzi/nie chodzi w półbutach i gdy chodzi/nie chodzi w kozakach i
> gdy chodzi/nie chodzi w gumofilcach i gdy chodzi/nie chodzi po wodzie.

Chcę do piekła!!!!

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

100. Data: 2016-07-04 20:55:55

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.07.2016 o 20:52, Qrczak pisze:

> Chcę do piekła!!!!

bez związku

Kolejny przykład komunizmu
Wróciły