Teścik - szatański wybór

21. Data: 2016-07-01 18:59:33

Temat: Re: Teścik - szatański wybór
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-01 o 18:55, pinokio pisze:

> Trza zaryzykować

Ok. Ryzykuję.
Mogę dostać w niebie nudę, albo fajne babeczki, dyspozycyjne.

Ale babeczki mogę dostać na pewniaka w piekle i to bez czekania 200 lat.
To po co czekać bez sensu dwieście lat? I jeszcze potem się zdziwić, że
się dostało nudę?

Pozdrawiam
Piotr

22. Data: 2016-07-01 19:00:59

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-01 o 18:17, pinokio pisze:

> może nie tortur ale poczekalni.
> Ale co znaczy nawet 200 lat wobec wieczności w Niebie albo piekle?
> Powiedz sam.

Ta poczekalnia i 200 lat podpowiadają mi że Niebo o którym mówisz to
placówka z kontraktem NFZ ...

Dębska

23. Data: 2016-07-01 19:04:55

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2016 o 18:59, Kviat pisze:
> Ale babeczki mogę dostać na pewniaka w piekle i to bez czekania 200 lat.

Jakiego pewniaka? A co gdy w piekle zamiast babeczek pójdziesz do kotła?
Rozchodzi się o to, komu wierzysz: szatanowi czy Jezusowi?

24. Data: 2016-07-01 19:10:46

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-01 o 19:04, pinokio pisze:

> Jakiego pewniaka? A co gdy w piekle zamiast babeczek pójdziesz do kotła?
> Rozchodzi się o to, komu wierzysz: szatanowi czy Jezusowi?

Jeśli mam być szczery, to mnie osobiście żaden szatan na niczym nie oszukał.

Dębska

25. Data: 2016-07-01 19:15:17

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakiego pewniaka?

"Wyobraźmy sobie że masz ten luksus, że po śmierci możesz wybrać sobie
niebo lub piekło. Szatan pokazuje piekło - setki pięknych nagich kobiet,
które są do twojej dyspozycji, nic tylko seksić przez całą wieczność.
Gdy nie wybierzesz - zero seksu przez całą wieczność."

> A co gdy w piekle zamiast babeczek pójdziesz do kotła?

Trza ryzykować.

> Rozchodzi się o to, komu wierzysz: szatanowi czy Jezusowi?

U jednego trza ryzykować i u drugiego trza ryzykować. Więc co za różnica?

Pozdrawiam
Piotr

26. Data: 2016-07-01 19:21:23

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2016 o 19:15, Kviat pisze:
> U jednego trza ryzykować i u drugiego trza ryzykować. Więc co za różnica?

Po pierwsze, Niebo jest nieskończenie lepsze niż to co może zaoferować
szatan, niezależnie czy to będą babeczki, czy mnóstwo wódeczki, czy góra
pieniędzy, czy władza.
A po drugie: szatan kłamie, a Jezus mówi prawdę.

27. Data: 2016-07-01 19:55:34

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-01 o 19:21, pinokio pisze:

> Po pierwsze, Niebo jest nieskończenie lepsze niż to co może zaoferować
> szatan,

Oko nie widziało, ucho nie słyszało.
Nie wiesz, a twierdzisz, że wiesz.

> niezależnie czy to będą babeczki, czy mnóstwo wódeczki, czy góra
> pieniędzy, czy władza.

To wszystko mam na ziemi... to po cholerę mam iść do nieba?

> A po drugie: szatan kłamie, a Jezus mówi prawdę.

Skoro _wiem_, że kłamie, to twoje pytanie "Co wybierasz.." jest
pozbawione sensu. Jest manipulacją.
Co to za wybór, gdy nie masz wyboru?

Oj zaplątałeś się strasznie :)

Pozdrawiam
Piotr

28. Data: 2016-07-01 20:50:05

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Jul 2016 18:12:49 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Ciekawi mnie jedna kwestia w Twoim pojmowaniu Jezusa. Powiadasz 200 lat
> tortur. Powiedz mi, kogo ma Jezus od tej brudnej roboty ? A może sam
> sobie rączki brudzi ?

;)

Cześć Dębska :)

--
M.

29. Data: 2016-07-01 21:15:23

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-01 o 20:50, Fragi pisze:

> ;)
>
> Cześć Dębska :)

Heloł - miło Ci widzeć ;)

Dębska

30. Data: 2016-07-01 21:19:40

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

W dniu 01.07.2016 o 18:22, Kviat pisze:

>Ani oko nie widziało, ani ucho nie słyszało, tych wspaniałości.
>O wiele lepsze niż nudy zgotowane przez szatana.

Ale zdajesz sobie sprawę, że "wspaniałości" to byty bardzo ziemskie i
doczesne? I że to mózg z "gliny" ich potrzebuje?

Kolejny przykład komunizmu
Wróciły
Pułapka Advaity
Świadectwo Uli byłej zakonnicy