Testy na anglistykę

1. Data: 2003-06-17 14:59:13

Temat: Testy na anglistykę
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję (bardzo pilnie) testów z poprzednich lat na warszawską anglistykę
/ iberystykę.
Tak, wiem, są do kupienia w dziekanacie.
Dziekanat jest czynny w godzinach mojej pracy.
Siostra, która zdaje egzaminy, mieszka we Wroclawiu.
30 czerwca ma egzamin, a ja jutro jadę do Wrocławia i nie zdążę ich kupić.
Więc może ktoś ma i zechce się podzielić.
Służę testami z wrocławskiej anglistyki.

Just one year of love is better than a lifetime alone
[Freddie Mercury]