Testy owulacyjne

1. Data: 2003-05-08 13:26:47

Temat: Testy owulacyjne
Od: "Patryk \"Fockx\" Świrski" <f...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie czy któraś z was robiła może takie testy i jaka jest ich
skteczność i cena. Planujemy dzidzię i jestem ciekawa czy to coś pomoże czy
lepiej sobie darować taki zakup.

Z góry dziękuję

Kinga

2. Data: 2003-05-10 18:05:18

Temat: Re: Testy owulacyjne
Od: Iwona <i...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Patryk \"Fockx\" ?wirski wrote:
> Mam pytanie czy która? z was robi?a mo?e takie testy i jaka jest ich
> skteczno?ae i cena. Planujemy dzidzi? i jestem ciekawa czy to co? pomo?e czy
> lepiej sobie darowaae taki zakup.
>
> Z góry dzi?kuj?
>
> Kinga

czesc.
Ja stosowalam testy owulacyjne. Ich cena :w granicach 60z?.
Mi niesety nie pomog?y. W tym miesia;cu zdam sie; na mierzenie
temperatury. A testów juz. nie kupie;...moz.e w Twoim przypadku zadzia?aja;!
wa kazdym razie trzymam kciuki.iwonka.

zapytanie
Bóle mieśni i zmęczenie
swinka - pytanie