Bóle mieśni i zmęczenie

1. Data: 2003-05-08 12:35:42

Temat: Bóle mieśni i zmęczenie
Od: "Mika" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od kilku dni czuję często "zmęczenie mięśni",
już przy małym wisiłku bolą mnie mięśnie w nogach i rękach.
Czuję też jakbym stała na nogach cały dzień, cały czas towarzyszy
mi uczucie "wyczerpanych nóg"
Po wejściu jednego p. po schodach zaczynają boleć mięśnie.
Czy przyczyna takich bóli może być chrnoniczne napięcie mięśni
ciała o podłożu nerwowym?
Sama juz pare razy złapałam się na tym że nieświadomie zaciskam pięści
trzymając w ręku np torebkę, albo słuchawkę tel.
Może powinnam zrobic jakieś badania?
( Mam całkiem dobrą morfologię z połowy stycznia )

Mika

2. Data: 2003-05-08 16:07:56

Temat: Re: Bóle mieśni i zmęczenie
Od: "Jey Key" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mika" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> Czy przyczyna takich bóli może być chrnoniczne napięcie mięśni
> ciała o podłożu nerwowym?

Witam,
myślę, że tak, może być. Pamiętam, kiedyś miałem trudną, pzrykrą rozmowę
telefoniczną w obecności innych osób i póżniej bolała mnie ręka w której
trzymałem słuchawkę. Wyśpij się dobrze, zrelaksuj (zabawy na świeżym
powietrzu), trochę dystansu do problemów codziennych, dużo śmiechu, może
przejdzie. Oczywiście, mogą to być też objawy jakichś chorób, od banalnych
infekcji do poważniejszych spraw. Gdyby dobry wypoczynek nie pomógł można
iść do lekarza.
Pozdrawiam,
jeykey

swinka - pytanie