Tetralysal ( limecyklina ) a watroba

1. Data: 2005-04-01 18:35:13

Temat: Tetralysal ( limecyklina ) a watroba
Od: MarcinF <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

uslyszalem od lekarza ze w przypadku tego antybiotyku nie ma
zadnych wskazan by robic proby watrobowe (chodzi o kilkumiesieczna
kuracje tym srodkiem), czy rzeczywiscie limecyklina jest tak
dobrze tolerowana ?

2. Data: 2005-04-01 19:41:36

Temat: Re: Tetralysal ( limecyklina ) a watroba
Od: "olimp510" <iwojcik"XXX"@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli chcesz stosować tetre na problemy związane ze skórą to ze swego
doświadczenia odradzam,
brałem go prawie rok z małymi przerwami - niestety zaraz po odstawieniu
problemy wracały na nowo.
A co do skutków z wątrobą u mnie lek był dobrze tolerowany i z tego co
panietam nie musiałem brac zadnego leku osłonowego,
pani dermatolog polecała lek za kazdym razem jak do niej wracałem z tym
samym(przedstawiciele tertalysalu musza nieźle im płaćić),
zmieniłem dermatologa i lek :)

Pz.

Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zadnych wskazan by robic proby watrobowe (chodzi o kilkumiesieczna
> kuracje tym srodkiem), czy rzeczywiscie limecyklina jest tak

ciąża i wysoki poziom cukru
co się dzieje?
polypi hyperplastici
Laserowa korekcja wzroku a grubość rogówki.
pęcherzyki nasienne