novynette (?)

1. Data: 2005-04-01 20:35:18

Temat: novynette (?)
Od: "n_d" <s...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

no więc mam opakowanie tabletek "novynette"...mam też ulotkę...a z ulotki
nie można się prawie nic dowiedziec :/ jakby może wśród Was znalazł sie
jakiś miły lekarz i oświecił mnie, czy w czasie siedmiodniowej przerwy
istnieje możliwosc zapłodnienia?

pozdrawiam,
n_d

2. Data: 2005-04-01 21:33:39

Temat: Re: novynette (?)
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie można się prawie nic dowiedziec :/ jakby może wśród Was znalazł sie
> jakiś miły lekarz i oświecił mnie, czy w czasie siedmiodniowej przerwy

przy pigułkach liczy sie regularnosc przyjmowania.
a co do zpałodnienia podczas 7 dniowej przerwy to jesli przyjmujesz
piguly regularnie ,nie ma wymiotów itp to be zobaw nie ma szans na ciąze.
p.

Tetralysal ( limecyklina ) a watroba
ciąża i wysoki poziom cukru
co się dzieje?
polypi hyperplastici
Laserowa korekcja wzroku a grubość rogówki.