Tetralysal - pytanie do Dermatologa

1. Data: 2004-07-29 21:42:59

Temat: Tetralysal - pytanie do Dermatologa
Od: "newtom" <newtom[at]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od ponad miesiąca leczę ropne zapalenie skóry głowy przy użyciu antybiotyku
TETRALYSAL z bardzo dużą, wręcz 100% skutecznością. Przez pierwsze 2
tygodnie zażywałem lek 2 x dziennie po 1 kapsułce, następnie przez 10 dni po
jednej dziennie, a teraz co drugi dzień jedna kapsułka i tak do końca
sierpnia. Dolegliwości skórne zniknęły praktycznie po 3 tygodniach
stosowania leku.
Proszę o odpowiedź na pytanie - Czy ten lek lecząc rewelacyjnie moje
dolegliwości skórne nie niszczy narządów wewnetrznych, np. wątroby czy
nerek? Zauważyłem również, że lekko przytyłem - czy ten lek ma coś z tym
wspólnego?
Bardzo proszę o fachowe odpowiedzi.

Z góry dziękuję i pozdrawiam,
newtom

2. Data: 2004-07-30 08:27:49

Temat: Re: Tetralysal - pytanie do Dermatologa
Od: "Rafał" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "newtom" <newtom[at]@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dolegliwości skórne nie niszczy narządów wewnetrznych, np. wątroby czy
> nerek? Zauważyłem również, że lekko przytyłem - czy ten lek ma coś z tym

Tetracyklina do trądziku często się leczy.
Ten lek jest trochę drogi, przytrzymuje trądzik w leczeniu, ale wątrobę
niszczy bardzo.

3. Data: 2004-07-30 10:42:05

Od: "newtom" <newtom[at]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał" <s...@o...pl> napisał:

> Tetracyklina do trądziku często się leczy.
> Ten lek jest trochę drogi, przytrzymuje trądzik w leczeniu, ale wątrobę
> niszczy bardzo.

No właśnie - marwtie się o wątrobę. Zastanawiam czy nie odstawić leku, bo od
ustąpienia objawów minęły 2 tygodnie, a sama Pani doktor zastanawiała się
czy już nie przerwać kuracji ... ale 'na wszelki wypadek' - to jej słowa.
Chyba postawie na wątrobe.

pozdrawiam,
newtom

4. Data: 2004-07-30 11:33:08

Od: Rafał <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy już nie przerwać kuracji ... ale 'na wszelki wypadek' - to jej słowa.

Nie, antybiotyk niszczy wątrobę, gdy go przyjumujesz np. 1,5 roku...

Chemia leków
Gerd Herold
Biochemia Harpera
Fizjoterapia