The Body Shop

1. Data: 2003-12-03 09:16:17

Temat: The Body Shop
Od: Agnieszka Bohosiewicz <a...@N...kni.ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Za tydzień znajomy leci z Londynu do Polski i mógłby mi przywieźć coś
fajnego z TBS - ale co? Co polecacie?

Agnieszka

1. Data: 2003-12-03 09:58:19

Temat: Re: The Body Shop
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Bohosiewicz <a...@N...kni.ae.krakow.pl> napisał(a):

> Za tydzień znajomy leci z Londynu do Polski i mógłby mi przywieźć coś
> fajnego z TBS - ale co? Co polecacie?

Body Butter we wszelkich odmianach, doskonałe żele pod prysznic, ze
szczególnym uwzględnieniem mango i może coś z zapachów? Pink Pepper jest
śliczne, wbrew opisowi wcale nie jest dusząco-korzenne.

JoP

1. Data: 2003-12-03 10:25:12

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli masz suche włosy, to polecam szampon z wyciągiem z orzecha
brazylijskiego! Rewelacja! (wnioski na podstawie obserwacji włosów
koleżanki)

Pozdrawiam serdecznie,

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-12-03 13:05:53

Od: "Miśka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Bohosiewicz <a...@N...kni.ae.krakow.pl> napisał(a):

> Za tydzień znajomy leci z Londynu do Polski i mógłby mi przywieźć coś
> fajnego z TBS - ale co? Co polecacie?

No to niech koniecznie znajomy coś Ci przywiezie, bo naprawdę warto:))
Polecić mogę sporo rzeczy, szczególnie słynne Body Butter w różnych
odmianach i zapachach. Ja ostatnio kupiłam melonowe do skóry normalnej.
Boskie jest, zapach obłędny i do tego super pielęgnacja. Pięknie się
wchłania, a skóra jest po tym gładka i jedwabista. Sa też do skóry suchej
mangowy napewno i chyba kokosowy, oprócz tego orzechowe, miodowe, blueberry
i parę innych. Bardzo fajne są też balsamy do ciała, a w zasadzie lotiony.
Zapachy są te same co masełek czyli też super. Podobnie z żelami pod
prysznic, wszystkie są równie super pachnące, ja mam aktulanie
mangowy....mrrrrr....ubóstwiam ten zapach, ale ja to w ogóle mango kocham i
jeść i wąchać:))Cudny jest tez żel winogronowy i papaya. Teraz pojawił się
też w edycji świątecznej nowy żel, do tego oczywiście masło i lotion do
ciała o zapachu owoców lesnych, ale tak bardziej w kierunku malin jakby.
Jest absolutnie boski, tyle że droższy od pozostałych.
Szamponów nie używałam jeszcze to nie wiem, ale jest tu ich sporo do wyboru,
do różnych odmian i problemów. Do tego odżywki i maski na włosy.
Ach, ostatnio kupiłam też sobie tam zwykły krem nawilżający z takiej serii z
witaminą E. No niby zwykły krem, ale wrażenia mam baaaaardzo miłe po
zastosowaniu. Wchłania się super, nie zostawia żadnej tłustej powłoki, skóra
jest super nawilżona i wygładzona, zapach ma delikatny i przyjemny,
konsystencja też super, no i idealny jest pod makijaż. Z tej samej serii
fajny jest też krem do rąk, też dobrze sie wchłania, ale nie znika tak
natychmiast jak Kozie Mleko Ziaji np. tylkoz ostawia taką jakby delikatna
warstwę ochronną. Z tej serii jest też krem na noc, balsam do ciała, krem na
szyję i dekolt, ale nie wiem dokładnie jakie są, bo jeszcze nie używałam,
choć wrażenia testowe ze sklepu pod względem wyglądu, konsysytencji i
wchłanialności również mam bardzo dobre.
Zapachów nie testowałam więc nie mogę się wypowiadać, ale zarejestrowałam,
że jest ich w BS całkiem sporo.
Teraz też pojawiły się zestawy świąteczne, w prześlicznych opakowaniach, np.
w formie drucianego kuferka czy jakiegoś pudełeczka z pokrywką. W środku są
mini opakowania różnych balsamów, żeli z dodatkiem mydełka i kulek do
kąpieli. Nie wiem jak w Londynie, bo ja mieszkam na Malcie, ale sądzę, że
tam też już pojawiły się takie zestawy. Wygladają prześlicznie tyle, że jak
dla mnie są dość drogawe. W przeliczeniu na PLN ceny takich zestawów wachają
się w granicach od 80 do 130 zł. Body Butter kosztuje około 38 PLN (200ml),
a żele pod prysznic ok.26 PLN (250 ml), czyli też niezbyt tanio jak na mój
gust, ale.....kuszą tak, że w końcu kończy się kupnem:))
Uffffff..trochę sie rozpisałam, ale mam nadzieję, że Ci to trochę pomoże w
wyborze:)))

Pozdrawiam słonecznie
Miśka

1. Data: 2003-12-04 22:20:31

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

A propos Body Shop - szkoda że nie ma sklepów w Polsce... Może to się jednak
zmieni? Czy któraś z Was coś słyszała na ten temat?
LH

1. Data: 2003-12-05 09:41:25

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A propos Body Shop - szkoda że nie ma sklepów w Polsce... Może to się
jednak
> zmieni? Czy któraś z Was coś słyszała na ten temat?
Tak. The Body Shop w ogole nie planuje wejsc na nasz rynek.

Zofia Gebert

1. Data: 2003-12-05 09:43:00

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady Huncwot <l...@W...autograf.pl> napisał(a):

> A propos Body Shop - szkoda że nie ma sklepów w Polsce... Może to się jednak
> zmieni? Czy któraś z Was coś słyszała na ten temat?

Nie zmieni się, w każdym razie w przewidywalnej przyszłości.

JoP

1. Data: 2003-12-05 10:28:49

Temat: Re: Re: The Body Shop
Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5-12-2003 o godz. 10:41 Zofia Gebert napisał(a):

A gdzie jest ten Body Shop? Na lotnisku? Ja lece w styczniu do
Londynu (po raz pierwszy) i chcialabym kupic jakies fajne
kosmetyki.

kinga

-------
DVD z filmem "Wszystko o mojej matce" Almodovara
z grudniowym "Zwierciadłem". To szalony i ekscytujący film
o kobiecości!!! http://film.wp.pl/p/film.html?id=265

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-12-05 11:19:00

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@w...pl (=?ISO-8859-2?Q?Kinga_B=B3aszczak?=) napisał(a):

> A gdzie jest ten Body Shop? Na lotnisku? Ja lece w styczniu do
> Londynu (po raz pierwszy) i chcialabym kupic jakies fajne
> kosmetyki.

Na Gatwick jest. A poza tym, mam wrażenie, że w GB, to wszędzie, w każdym
razie jak się człowiek włóczy po Londynie, to wystarczy się dobrze rozejrzeć
i się na jakiś nadzieje. Na ich stronie jest jakiś store locator czy coś
takiego.

JoP

Roz Bourjois dla ciemnowlosej Kruszyny
jakies dobre tanie solariun/Szczecin
do dermatologa czy chrurga plastycznego?
prostowalnica teflonowa czy na pare?
Gabinet Estetica Studio w Krakowie Znacie?????