Tiramisu ;))))

1. Data: 2001-10-28 08:29:10

Temat: Tiramisu ;))))
Od: "Neeea" <n...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

wczoraj bedac w supermarkecie zobaczylam Tiramisu w torebce (pudelku) firmy
D...... do samodzielnego wykonania w domu:))))))))))
tak sobie pomyslalam ze moze moglibysmy rozszezyc menu w Cafe :))))))) a
ciasto z torebki ponoc zawsze sie udaje wiec moze bedziemy miec nowych
bywalcow pracownicy i bywalcy CeZaS co o tym sadzicie?;)))))))))

Poozdrawiam
NeeeA

1. Data: 2001-10-28 11:17:47

Temat: Re: Tiramisu ;))))
Od: "Ambasador ILGCN w Polsce" <a...@i...gej.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neeea" <n...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ciasto z torebki ponoc zawsze sie udaje wiec moze bedziemy miec nowych
> bywalcow pracownicy i bywalcy CeZaS co o tym sadzicie?;)))))))))

Blagam....nigdy w zyciu...Tiramisu z torebki jest profanacja!!!!

--
Szymon Niemiec
t...@s...net.pl

1. Data: 2001-10-28 12:27:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>ciasto z torebki ponoc zawsze sie udaje wiec moze bedziemy miec nowych
>bywalcow pracownicy i bywalcy CeZaS co o tym sadzicie?;)))))))))

NeeeA,
genialne...trzebaby rozpracowac dzialy dan...wydaje mi sie, ze
przy obfitosci sztucznosci i polotowi naszej grupy bedzie to
najwykwintniejsze miejsce - w typie cafe society....gazety musimy
miec dla tych, co beda chcieli siedziec caly dzien nad waniliowym
ciapukino....rozmarzylam sie

Szefowa
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-28 16:57:23

Od: "Neeea" <n...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ambasador ILGCN w Polsce napisał(a) w wiadomości:
<9rgpii$1ea4$1@news2.ipartners.pl>...
>Blagam....nigdy w zyciu...Tiramisu z torebki jest profanacja!!!!
>

>--
>Szymon Niemiec

eee w Cafe Za Slupem jedzenie z torebek to podstawa :)))
ale zebys nie myslal ze my tam profanujemy to juz tlumacze jak jest:
w Cafe promujemy nowy styl zycia:)))))))))

pozdroofka
NeeeA

1. Data: 2001-10-28 19:15:19

Od: "Ambasador ILGCN w Polsce" <a...@i...gej.net> szukaj wiadomości tego autora

> eee w Cafe Za Slupem jedzenie z torebek to podstawa :)))
> ale zebys nie myslal ze my tam profanujemy to juz tlumacze jak jest:
> w Cafe promujemy nowy styl zycia:)))))))))

Moj kochany tatus (ze tez mi to w gardle nie stanie) uczac mnie gotowania
(jedna z rzeczy, ktore naprawde mu zawdzieczam) mowil, ze jak cos jest z
papierka to sie nadaje do ratowania umarlych, a nie do
zywienia.....coz....przyznam sie szczerze, ze czasami skusze sie na danie z
torebki....
Ale co wlasnymi raczkami to wlasnymi....

--
Szymon Niemiec
t...@s...net.pl

jeść!